11.7.12

Suverõõm ja suvenukrus.

Suvi on mõnus ja suvi on ilus, aga vahel ka nukker, sest ...
on allergeene, millest olen teadlik ja püüan võimalusel hoiduda ning nende mõju ka ravimitega kontrolli all hoida. On aga ka neid, mis varem ei ole probleeme tekitanud ning nüüd ründavad täiesti ootamatult.
On üks täiesti tavaline Eestimaal kasvav umbrohi Roomav madar - Galium aparine - nimetatud ka kui kare virn, virnarohi, kiskjarohi, kassitapp ...


Tundub, et minu jaoks osutub sellele taimele sobivaimaks nimeks kiskjarohi, sest ta käitub minuga tõesti nagu kuri kiskja.
Reaktsioon temaga kokkupuutest minu nahal (veel 12 tundi peale kokkupuudetki ikka taandumatult) : taimemuster ja kublaline, kipitav lööve.


Edasine suve nautimine saab olema ettevaatlik ja kohati vaid pikkades pükstes, pikkade varrukatega pluusis ning kinnastes.

*************************************

1 kommentaar:

  1. See kassitapp on kare ja vastik. Lapsena oli üks muinasjutt, kus taimed peenra peal hüüdsid appi, sest umbrohi neid lämmatas. Seal oli üks umbrohi ka kassitapp. Mäletan, et uskusin lapsena(eelkooliealisena), et see taim on oma nime saanud sellest, et on nii võimas taim, et võib kassigi tappa.:D või ütles mu vanem õde seda mulle, talle meeldis mind lapsena hirmutada.
    Aga jah, hoia igalt poolt eemale ja umbrohule lähenen ma alati kinnaste, pikkade varrukate ja pikasääreliste pükstega. Loodan, et saad terveks.

    VastaKustuta