28.8.12

Meri ning randlase süda ja hing.

Meremuusika kui võimas sümfoonia,
saja akordiga ja tuhande tooniga ..
Meremuusika, sind tahan ma kuulata !
Ei oska sust kaunimat ma rannal seistes soovida ...

 
Kui see projekt valja pakuti, siis jäi minu süda kohe selle külge ankrusse .

Kuna meri on alati olnud mu sala-armuke ning rannas leian ma hingerahu. Seal on ka parim paik mõtete korrastamiseks.
Üha sagedamini teeme ka oma rännakutel/reisidel peatusi mere rannas või piisavas läheduses, et tunda mere hingust ning kuulata mere laulu.

Piknik rannal ...
Heegeldasin pisut aksessuaare, et seda veelgi nauditavamaks muuta.

Esmalt tassi/kruusi alused :

 
Seejärel on ju tarvis ka anumat, millega väikesed kalasnäkid kaasa võtta, mida kohvi või tee kõrvale näksida. Selleks muutsin merelisemaks ühe tavalise plastämbrikese :

 
Kui aga jalad puhatud, mereõhku kopsud täis hingatud, mereigatsus vaigistatud ja piknik peetud, tuleb ometi ka hambavahed puhastada ja salvrätiga suu puhastada :
 

Nõnda siis - piknikuks valmis ! Hmm.. pisut pähkleid ei ole ka paha mõte, eks-ju !

 


*****************************
 

 Isetegijate oorumis :
 
AmiCrafter kirjutas:
Kui nii võtta, siis isegi Sandi töödest 3st 2 saab kohe peale vaadates aru, et on tegu mereteemaga. Rolling Eyes .


Ehk läksin oma mõtetega tõesti liigse stiliseerimise teed. Embarassed
Enese silmis nägin ühel tassialusel kalavõrgu motiivi ja teisel meremehesõlme stiliseeringut.
Ämbrikesel samuti kalavõrku ja kala ennastki.
Salvräti ja hambatikkude hoidikul merd valgete vahuste laineharjadega, majaka-värve ja (piknikujärgselt hammastele-kätele-suule) päästerõngast.

NB! Ma ei soovi alustada vaidlust ega argumenteerimist ! Selgitasin vaid, millised olid minu mõtted.
Tegemisrõõm hoiab mind tegevuses ja ma ei liitu projektidega ´linnukese´ pärast !


 
************************************


1 kommentaar: