7.3.13

Rõõmus hommik, üllatus, Ärni ja pisike pärlipaigutus.

 
"Toiduga ei mängita !"
Eks ole me ju kõik seda ütlust kuulnud, aga mõnikord ju väga tahaks ... ja kui kedagi keelamas ei ole, siis (tunnistan ausalt üles) natuke ikka mängin. Näiteks täna hommikul :
 
 
 
*
 

Aga eile tabas mind üllatus. Mu telefoniekraanile laekus sõnum, et mulle on saabunud pakk. Firmalt, kes paki saatis ei ole ma juba päris kaua aega midagi tellinud ja tasapisi tekkis juba kahtlus enda vaimse tervise suhtes ... et ei mäleta tellimist ega ka kauba eest tasumist . (?!?!). Kui pakikese kätte sain, olin ikka veel hämmingus ja ega paki avaminegi kergendust ei toonud. Ja-jah, väga toredad ja asjalikud esemed, aga ...
... no nohisesin siis omaette edasi ja äkki koitis selgusehetk : olin osalenud selle firma kodulehel korraldatud retseptivõistlusel. Tegelikult üldse mitte auhinnalootuse tõttu, vaid uuteks köögitoimetamisteks mõtete kogumise ja vahetamise eesmärgil. Ja nüüd siis saabus üllatus :
 
 
Kandiline küpsetusvorm-ahjuplaat ja tordi või nt piparkookide kaunistamise pliiats.
*
 
Ma ei ole kunagi huvi tundnud ega ka vaevaks võtnud uurida, et kui pikk on ühe ämbliku eluiga, või kas ja millal vahetavad nad eupaika .... igatahes minul oli sõbranna Ärmeliine. Päris kaua käis ta igal õhtul mulle "Tere!" ütlemas. Ja äkitsi, üleeile õhtul ta enam ei tulnud. Ma ei tea põhjust, aga nukraks tegi see mind ikka ja nii ma siis istusin ja näppisin natuke pärleid ja traati, et jäädvustada Ärmeliine mälestust. No nii ilus mu traadiväänamise tulemus ei ole, et võiksin teda ristida Ärmeliine II-ks. Seega on mul nüüd vahva sinisilmne ja väga uudishimulik sõbrake Ärni.... Ämblik Ärni.
 
 
Ehkki ma ametlikult IT aastaprojektist osa ei võta, siis Ärni peaks küll mahtuma märtsikuu pärlitööde alla ja sinna peaks mahtuma koos temaga ka üks juukseklambrike :
 
 
 
******************************************



 
 





2 kommentaari:

  1. Toredad väikesed nokitsemised! Üllatuspakki saada on eriti vahva :) Pealegi oled selle ausalt välja teeninud jagades retsepte.

    VastaKustuta
  2. Oh kui armas ämblik!
    Mul on juba aastaid pooleli üks ämblik, kelle ma naljapärast šampusetraatidest tegin, aga viimistlus on puudu. Pole veel päris õiget lahendust välja mõelnud. Aga seni on ta skeletina ikka mu arvutilaual. :)

    VastaKustuta