25.9.13

Rõõm.

Sel aastal ma Isetegijate käsitööfoorumi sünnipäevale ei jõudnudki. No tegelikult olengi ju vaid ühel korral  kohal käinud ja ehkki aasta algupoolel väike mõtteke oli, siis asjaolud kujunesid nii, et sel aastal oli just september isiklikus elus see kõige kiirem ja muutusterohkem aeg.
Ja siis äkitsi sain kirja ... ja lugesin foorumist, et mulle on osaks saanud suur tunnustus.
 
"Palju õnne aasta isetegija Sandile, kes on innukalt vedanud isetegijate terviseteemasid ja kööginurka! "
 
Esmase reaktsiooni ajel kirjutasin:
 
Asjaolude sunnil jäi tänavu kokkusaamisele tulemata ja sellest on muidugi kahju!
Crying or Very sad
Nüüd olen aga hingepõhjani vapustatud (Sant - aasta isetegija… see kõlab nagu Kiir – mõisavalitseja!) ja loomulikult ka ääretult tänulik kõigile, kes minu pisikesi tegemisi märganud ja ära märkinud on!
Kallid isetegijad, suur tänu kõigile teile, kes te olete igapäevaselt andnud võimaluse täiendada nii kokaraamatut, köögiaastat kui ka tervisesoovituste teemat!

Aitäh!
_________________
 
***************************
 
Ja nii palju õnnitlusi nagu eile, ei ole mulle küll päris pikka aega osaks saanud. Kõik kaardid, helistamised, SMS-id ja FB-s saadetud õnnitlused muutsid mu päeva eriliseks ja nüüd võib küll päris julgelt uskuda, et õnne jätkub julgelt järgmise sügiseni ikka igasse päeva!
 
 
**
Ohhooo, ja kõige muu hea ja parema ning kaunite lillede seas oli kaks mälukaarti mu fotoaparaadile. Need on eriti hinnalised, sest Eestis neid saada ei ole! Minu fotografeerimise oskused ei ole nii head, et soetada endale mingi nö "udupeen" kaamera olemasoleva asemele ja olen täiesti rahul enda töökindla Olympusega. Kahjuks sellele mälukaarte enam Eestisse ei tooda. Aga nüüd mulle kingiti ja lausa kaks kaarti! On ju põhjust rõõmustada!
 
 

 
**
Minu orhidee

 
**
 
Üks eriline kaart! Triinud minu südamele rõõmuks ja ... liblikas kaardilukuna on väga nutikas ja imeline idee!


 
Mul on head ja andekad sugulased, hõimlased, sõbrannad ja sõbrad!
Kallid kaasteelised, tänan teid kõiki! Kogu südamest!
 
*********************'
 
 

1 kommentaar:

  1. Tahtsin sulle ka palju õnne soovida. Ja ei ole midagi, et Kiir - mõisavalitsejaks. Sa oled aastaid järjepidevalt vedanud teemat ja oled sel alal tõeline mõisavalitseja. Jõudu ja jaksu ka edaspidiseks-

    VastaKustuta