17.10.13

Elu on ilus ja magus, kui ...

Kui ei jõua teha tervet rehkendust, tee pool .....
Kui ei saa ise rännata, on imeline, kui on sõbrad, kes jagavad muljeid ning lisaks veel rahuldavad Su kogumiskirge. Ja minul on!
Kuna mu tuttavad ja sõbrad teavad, et põen kogumishaigust, siis nad ka turgutavad mu meeleolu ja ... vot ma nüüd ei teagi, kas leevendavad mu kirelõõma või hoopis õhutavad kogumise jätkamist. Tegelikult on mõlemad variandid meedivad ja kuna mul on muidki tõbesid, võib see haiguseke rahulikult mu hinges pesitseda.
Just äsja külastas kallis sõbranna Saksamaad ja tegi mu hingekesele taas kord pai. Ta teeb seda alati, kui kusagil rändamas käib.

Nii ka sel korral:
 
 
Elu on ilus ja magus, kui sul on head sõbrad ja kaasteelised!
 
***************


 
 
******************************


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar