11.11.13

Nostalgia ja tavalised tegemised.

Kõigepealt siis tavalistest tegemistest.
 
Vahel me käime külas ja vahel käivad ka meil külalised. Ja siis me tahame ju pakkuda ka midagi maitsvat ning mõnikord ka midagi erilist või tavalisest erinevat. Mina leian sageli teiste perenaiste tehtust inspiratsiooni ja mõtteid ning kui ikka tõeliselt maitsev roog, siis ei häbene ka retsepti küsida. Vahel ma küll muudan pisut retseptuuri, aga sel korral võivad maitseomadusi muuta vaid salatiainete kogused. Salat ise on aga mõnus ja kerge!
 

Ning teinegi retsept on nö näpatud Siirilt. Pisikeste muudatustega sai algsest õunakoogist struudel, aga maitsev on see ikkagi.
 
 
Käsitöiselt olen olnud veidi aega sokilainel ja kui Isetegija Metsamaku oma blogis lahkelt imeilusate sokkide mustrit jagas, siis ... oli see mulle üsna ahvatlev. otsustasin esialgu proovida kududa sokisäärde vaid ühe kirjakorra jagu mustrit. No minu kootuna ei ole see pooltki nii ilus, kui Metsamakul ja mõningase mõttetegevuse järel sain ka aru, miks see nii on. Esiteks ei ole ma üldse nii oskaja kuduja ja teiseks on mul "üks viga külges" - ma nimelt koon parempidised silmused nö keerdsilmustena. See on nii mõnegi kudumisguru poolt mahahõigatuna "vale viis", aga mulle endale meeldib mõelda, et pigem "teistsugune või erinev, mitte vale" moodus kudumisel silmade moodustamiseks. Nii või teisiti, aga "tänu" sellele moodustub ka muster teisiti. Ja see muster pole mitte just koledam, aga siiski erinev.
 
 
Nostalgia tabas mind jälle. AnuU-lt sain täna suure karbitäie postkaarte ja ... neid sirvides kerkisid meenutused ja kaunid noorusajamälestused kui üks suur pitsivahus laine ja uhtus hingelt ja südamelt argimõtted. Helged ja soojad mälestused on kui palsam ja sellega tahan end ikka vahel võida.
 
 
Need on kaardid minu noorusajast ja nendega tunnen end taas hingelt nooremana. Ja veel üks pisike seik - abikaasa kinkis mulle täna lihtsalt niisama, ühe novembrikuu pühapäeva puhul, kauni rinnanõela ning kaartide hulgast leidsin ...
 
 
Ahh, on ju imeline!
Olen tõesti õnnelik, et mind ümbritsevad head omaksed, sõbrad ja kaasteelised!
 
**********************************

1 kommentaar:

  1. Tore postitus ja head mõtted! Õunastruudli proovin järgi, taigen ja õunad olemas idee ootel.

    VastaKustuta