28.1.14

Raamaturõõm.

Tegelikult on see raamat juba ammugi mul olemas, aga täna jõudis see minu juurde tagasi koos pühenduste ja autogrammidega autoritelt. Ma olen tõesti rõõmus! Ja ma olen sellest raamatust päriselt vaimustunud! See raamat ei jää riiulikaunistuseks, sest ...
 
 
Madis Millingu sõnul ei ole „Lõkketoidud” ekstreemsustest pakatav ellujäämisõpik. „Lõkkel toidutegemine ei ole mingi ekstreemsus. Meie vanaisade jaoks ei olnud – olid nad siis metsalangetamisel Siberis või punkris kodukoha lähistel. Nemad said lõkkega hakkama. Kas meie oleme viletsamad?”
Madis on vabakutseline näitleja, keda on näha ka saatejuhi rollis.
Erki on üleelamisõppe instruktor ja selle valdkonna Eesti koordinaator
Madist ja Erkit siduv ühine nimetaja on Kaitseliit. Mõlemad kuuluvad Kaitseliitu aastast 1990 ja on Kaitseliidu Tallinna maleva asutajaliikmed.
***
... see raamat on tõesti hea!
*****************************
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar