23.4.14

Maitsvad laugud suhu ja hoiule.

Tegin pisikese visiidi sõbranna Evi juurde. Nii nagu alati, ei pääsenud selgi korral maitsvast kohvist ja hõrgutavatest kõhutäitjatest. Kõigest ei pajata, aga ....

 
... ja enne, kui ma autonina kodu poole pöörasin, kutsus Evi mind oma aiakesse ning noppis mulle kaasa karulauku ja küüslauku. Superhead kevadised salatitaimed! Kuna aga me ühe korraga nii palju ära süüa ei jaksa, siis võtsin "kuulda" Maire Suitsu head nõu:
http://ideesahver.ee/aed/192E5/#Karulauk - kevadine vitamiinipomm
 



Osa karulaugulehti ja küüslaugupealseid pakkisin toidukilesse ja "saatsin" sügavkülmuma ning oma aega ootama. Osa karulauku soolasin, et kasutada kastmete maitsestamiseks siis, kui lauku peenralt enam noppida pole võimalik.
 
*
 
Täna aga valmistasin peedi-küüslaugusalatit, küüslaugu-juustusalatit, küüslaugu-hapukoorekastet ja .... hoopis isemoodi täidetud mune.
 
 
Päevaroaks võis sööja täna oma taldrikule tõsta praetud kartuleid, marineeritud kurki ja kõiki neid eelpool mainitud salateid ning täidetud mune. Leiba ja piima veel lisaks.
 
*
Tõsi ta on, et söömine on ainus töö, mis toidab!
*******************************  

1 kommentaar:

  1. oi , süljenäärmed hakkasid kohe tööle,see karulauk on jube hea ... ta ei ole nii terav kui küüslauk ,palju mahedam aga ikka nii hea võileiva peale . mina panen ka kõik rohelise sügavkülma , sest seal säilib parasjagui niikaua kuni hakkab uut tulema .. Ma sisse ei soola, kuna sool on mulle vastunäidustatud neerude pärast ... aga meil siin karulauku ei kasva ... mul Viljandi kodus kasvas peenral ja sõime seda iga toiduga ..
    Peediga salaid on ka jube maitsvad ... ja kui ilusad munatäidiseks... tubli oled ... Ilusat homset pühapäeva

    VastaKustuta