13.2.15

200 imetoredat hommikut ja päeva.

Just nii palju hommikuid ja päevi saan ma nüüd oma uue teejuhi abil alustada ja veeta ning nautida. On ju ütlemata hea, kui on olemas keegi, kes hoiab hellalt käest ja annab igal hommikul teada, et oled oodatud, hoitud ja armastatud.
 

Ja kui ring täis, saab ju jällegi otsast alata.... Seega on mul eel veel 200 x n ilusat päeva!
Pakis olid veel imearmas savist liud, mis koheselt südame võitis ja kaart, mille valmistamine on nii peen näputöö, et seda vist peab lausa pintsettidega tegema.
 
***
 
Samas pean nentima, et olen olnud saamatu ja laisk. Kogu aeg ei saagi virk ja tubli ka olla, aga nüüd on mul ka õige pisike põhjus, mille taha kogu oma laiskusekoormaga küll väga hästi ei mahu, ent ....
 
Vanainimese luud on ikka koleväga haprad.
 
****
 
Lisan siia veel ka kaks magusat pilti.
Homme on juba sõbrapäev ... ja need maiused valmivad eriti lihtsalt ja kiirelt:
 


****
 
****
 


**************************************************

 
 



2 kommentaari:

  1. Ilusat Sõbrapäeva, armas Elina!
    Loodan, et su jalg paraneb kiirelt.

    VastaKustuta
  2. Parane, parane ruttu varvas ja luud ... kindlasti valutab .... ja niiii sinine .
    Ma olen ammu tahtnud teha sellist purgikest endale vöi kingituseks aga pole kätte võtnud , kas tekstid paberil on trükitud või oma käega kirjutatud - kui oma käega siis see annab eriti väärtust juurde .. ja kui ilus kandik .. millega see on kaunistatud kas pisikesed pärlid .. vaata pildilt ei saa aru nii väike, pane suuremas formaadis pilt kasvöi facebooki sealt saab siis uurida ... Ilus ilus kohvitass ja kommikesed ... Oh miks sa nii kaugel elad ?

    VastaKustuta