29.5.15

Igas päevas leidub midagi ilusat.

Veel mõned reisilt toodud ilu- ja ka kasulikud asjad:
 

 
Ja spetskingitus.......

 
Ja täna aknast välja vaadates ..... no on ikka tõesti ilus see õitemeri:

Ega tubasedki taimed tudu:


Aaaahh, et miks ma toast piilun (?). Vot juhtus niisugune tobe lugu, et pisikupiigad ja batsillipoisid oskasid mind jällegi üles leida ning ... nüüd olengi ravirežiimil. Köha matab hinge ja roided on valusad ... ja noh, üldiselt... täiskomplekt ebameeldivusi.
Loodan vaid, et minu peletusmeetodid ja -vahendid annavad peagi positiivseid tulemusi.
 
 
Kindlasti annavad oma panuse paranemisse ka heade inimeste head soovid ja teod:
 
 
 
Sõbrad, hoidke tervist - haige on väga paha olla!
 

********************************************************


1 kommentaar:

  1. Mul on hea meel, et selle valge kausikese leidsin , minu arust on ta nii imeilus ja said ta nii ilusaks ... Eerole ütlesin ka, et ta on nüüd 10 korda kuulsam ...hehehehe , sai raamatusse / blogisse raiutud igavesti ... aamen ..
    mina olen korjanud ka pastakaid ja just siniseid ja järgmisel korral tuleta mulle meelde ma annan sulle pidulikult oma kogu üle

    VastaKustuta