23.6.15

Lõksud, lest ja moos.

Juba mõni aega tagasi jõudsin tõdemusele, et mu vanad pesulõksud on väsinud. Täna jõudsin siis lõpuks teoni ja tõin koju uued lõksud. Nüüd on jälle hea ja lõbus lõksutada!
 

****
Lestakala on hea nii kuivatatult, praetult kui ka suitsutatult. Kui aga korraga rohkem kala käes ja lihtsalt nt suitsukala söömise isu täis söödud, siis võib teha ka mõnusat salatit.
 
 
****
 
Täna juhtus veel, et ühtäkki oli mul köögis kastitäis (u 4,5 kg) maasikaid ja kilo mureleid. Murelid ilmselt saavad niisama süües otsa.
 

Maasikatega on aga hoopis iselugu. Päris palju maasikaid vupsasid muidugi kohe otse suhu, aga osad neist muutsid oma konsistentsi ja hakkasid sõbrustama suhkru ning keefiriga. Mmmm.... see oli päris hea mõte ...! Osa maasikatest sõbrustas ainult suhkruga ja nüüd on külmikus purgitäis toormoosi ootamas saia või pannkooke. Suurem osa marjadest aga osutusid soojalembeseks ja need on nüüd kenasti purkides, et maiaid talvel rõõmustada.
 


****
 
Minu uus pisitilluke sõbrake (potikese põhjast südamekese ülaääreni on 7 cm)

**************************************************



2 kommentaari:

  1. Oi, nüüd ajasid suitsukalasalati-isu peale! Ja maasikate oma ka!

    VastaKustuta
  2. mulle meeldivad ka lõbusad pesulõksud. Vanasti olid puust pesulõksud ja mina värvisin neid ja siis nemad värvisid meie pesu ja mina sain riielda .. Nüüd müüakse kõiksugu ilusaid pesulõkse aga saab ka ise värvida ...nii muidugi et värv pesu sisse ei jääks hehehehe ... Vanal ajal meeldis mulle üle kõige suitsulatikas mis me ise oma aias suitsetasime , oh issver sussver kui hea see oli ... lesta olen korra proovinud kui saaremaal käisime aga tema oli nii öhuke ja luid täis, et ei meeldinud eriti .. aga marjad - oh nii ilus on neid vaadata siin pildi peal , mina ju ise poodi ei saa ja pole kedagi palunud ka et tooks , kogu aeg on vihmane ja marjad kallid sügavkülmikusse ostmiseks ... niisama olen söönud küll jubva see aasta , moosi pole ma aastaid teinud ... pole suhkrut . me ostame seda valget asja äärmisel juhul kilo aastas ... ainult kui tuleb külalisi ja siin käivad nad äärmiselt harva ..mina proovin seda maasikad keefiriga - ai jah tuli meelde meil seda keefiri siin ju polegi - siis kermaviili on, see-mis sulle ei maitsenud .. hehehhe
    ja mis kena lilleke ? mis tema nimi on ? kangesti paksud lehed nagu dollarilillel olid ... ? ja nii armas potike ... nii "südamlik "
    Nii tore on lugeda sinu blogi armas lepatriinu ..... Ilusat päeva !
    .

    VastaKustuta