1.2.16

Terviseamps.

Tervise eest tuleb hoolt kanda pidevalt, mitte ainult siis, kui viirused aktiivsemalt liikvel on.
Meie peres õnneks süüakse nii sibulat kui ka küüslauku, meest ja puuviljadest rääkimatagi.
Tänane hommikuamps.


Odrapäts (Europagar), riivitud suitsujuust küüslaugu ja majoneesiga, lisaks rohelist sibulat (ikka oma pisikesest "talveaiakesest") ja üks soolakas päris-lõhemarjaga võisaiake.
Tegelikult armastan ma küll kala, kuid mitte eriti kalamarja. Odrapätsi viilud rohelise sibulaga on aga ilma juustusegutagi head küll!
Ms Europagar küpsetab ka Kaerapätsi. Need on mõlemad saanud mu soosikuteks, kui leiva "hapu" koostis peale pikaajalist tarvitamist liiga hapuks muutub ja vaja on vaheldust.
Need pätsid olen ma heaks tunnistanud kahel põhjusel: esmalt on neil väga hea maitse ja teiseks on neid võimalik rahulikult lõigata ning neile ka nt võid peale määrida - st nad on tihkemad, kui kõik need tänapäeva saiad, millele sõrmega peale vajutades võib tunda seda (laua)pinda, mis saia all parasjagu on.

************************

2 kommentaari:

  1. Elina, mina olen korra elus proovinud kalamarja Rootsi laeva peal, Kui eestis elasin polnud raha seda osta ega polnud poeski vist ma igaljuhul ei näinud ja kui Soome kolisin oli vaja muud proovida ja näiteks lõhekala sain Soomes esimest korda Eestis ostsin ainult kõhuääri kuna need olid odavad ... Aga nüüd pole ka selle peale tulnud et võiks vahest osta ... ehk lihavõttepühade puhul siis on palju munatoite ja ehk täidetud muna peale panna kumb on parem kas löhe vöi siiakalamari?

    VastaKustuta
  2. Ma pole küll õige inimene kalamarjast rääkimiseks, aga ... kirjutan Sulle FB kirjakasti. :)

    VastaKustuta