8.5.16

Hommik.

Kaunis hommikuhahetus. Päike on just-just ärkamas (eriti hästi on näha vana veski kiivrit vaadates).


Mul on kassidega omamoodi suhted. Olen allergik, kuid ometi ma imetlen nende imelist graatsiat ja elegantsust omapäi kõndimisel. Tõenäoliselt tunnetavad seda ka kassid ise ja nö eriti agaralt mulle sülle ei roni. Võib ka olla, et nad on hoopis tänulikud, et ma nende poole käsi ei siruta ja lasen häirimatult oma tegemistega tegelda. Mäletan, kuis vanaema mind õpetas, et kassi ei tohi ära riduda (st väntsutada), sest siis ei saa temast head hiirepüüdjat ega oma pojakestele head ema! Hiirepüüdmine oli oluline märksõna, sest olin ometi kuulnud, millist hävitustööd nood pisikesed närilised suudavad korraldada ja mulle meeldis meie hiirevaba kodune keskkond. Tähtsam argument oli siiski see, et kass oleks oma poegadele hea ema!
Ja hiljem, kui tekkis minu allergilisus, siis oleme kiisudega lihtsalt hästi läbi saanud - teineteist ahistamata ning vastastikku austades.

Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi .....

Ja üle hulga aja tuli kange isu pudru järele.

.. jah, vaid veidi värsket tomatit soolaga ning võisilm pudrusse - on tõesti hea!

***
Hommikune üllatus:


Nurmenukk on tõesti lisaks oma tagasihoidlikule, ent ometi päikeselisele ilule ka üks ütlemata hea tee-, salati- ja ravimtaim.
Need on vaid mõned artiklid.

***

Küll on mul hea meel selle üle, et reisimiseks on tänastel noortel (ja ka vanadel, kui rahakott lubab) märksa avaramad võimalused, kui meil oma nooruses. Samas muidugi oli meil suurem (ja viisavaba)võimalus tutvumiseks tolleaegsete liiduvabariikide ja nende kultuuriga.
Nüüd uhkustan meenetega, mis toodud nö meeleheaks. Külmikumagnetid - need rõõmustavad silma ja aeg-ajalt ikka meenutavad nendega kaasnevat "lugu". Ilma loota oleks natuke igavam ju!

Need on poja viimastelt reisidelt toodud.

***



Kaunist emadepäeva ...
**************************************************

Oligi ilus päev ... sai kuuldud ja loetud kauneid sõnu ning mõtteid ... sai nurmelgi käidud:


*****************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar