25.11.16

Kadripäeva üllatus.

Me armastame teatrit ja see on nö tingimusteta armastus.
Oma nö koduteatrisse minnes varume alati ka aega, et juua enne etendust üks mõnus-maitsev kohv!
Nüüd aga oli meie pere lemmikteatri FB-lehel oli kena kadritervitus


ja postitus ...
Kadripäev on kohe ukse taga. Vasta meie kolmele kadripäeva küsimusele, saada vastused koos kadrisoovidega kassa@rakvereteater.ee ning meilt saad kadriande vastu. Vastuseid ootame reedeni ehk kadripäevani kuni kella 12-ni.
Mina vastasin, sest lihtsalt mängida ning enda halle ajurakukesi treenida on mõnus. Siis aga tuli üllatus ... üllatuskingiks pakuti pileteid etenduste valikule. Meil aga need kõik juba ära piilutud.
Teatrisse oli aga tarvis minna Ugala teatri etenduse pileteid välja ostma ja ... vot siis tuli ikkagi üllatus:


Vot nii! Millal teile viimati muinasjutte loeti? Minul igatahes on nüüd see tore võimalus ja seda kasutan ma kindlasti!


Ja nüüd oleme tänu Rakvere Teatri Elupäästjale veelgi rohkem kaitstud ja turvatud.
Ma olen alati öelnud-mõelnud, et helkur on hea ja helkuri kinkimine näitab hoolimist. Mul on päris suur hulk sõpru, kes armastavad käsitööd ning palju lihtsalt hoolivaid sõpru ka. Seega on mul päris palju helkivaid koti- jms kaunistusi ning hulgaliselt ka helkureid. Vist ei olegi ühtki jopet või aksessuaari, mida ei saaks helkima-särama panna 😊

No ja kui juba teatrile jutt läks, siis on juba ka uueks aastaks esimesed plaanid tehtud ning ootuse seeme külvatud:


*********************



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar