4.9.17

Ei käi mööda kive ja kände ....

Haigused ei käi kohe päris kindlasti mööda kive ja kände ...
Ei käi tõesti, sest mina pole kive ja kände pidi käinud, aga tõve sain külge ikkagi.
Kõigepealt tajusin kibedat kriipimast kõris ja köhatamise vajadust. Järgnes kõriturse ja palavik ning seejärel tugev nohu ning köha. Nii palju raviteed, mett ning tervistavaid medikamente pole mu "ravimikapist" juba ammu kasutust leidnud, kui pelgalt kolme viimase päeva jooksul.
Ja kõige kurvem lugu selle haigusega seoses oli veel see, et olin juba päris kaua oma hinges igatsenud minna ühe oma lemmiklaulja kontserdile, kuid kõriturse ja palavikuga lihtsalt ei olnud jaksu ning kuna ma ei tea, kas see on mõni nakkus või mingi muu tõbi, siis ... no miks ma peaksin teistele toredatele inimestele halba soovima ja haigust levitama minema.
 
Aga enne haigestumist oli üks rõõmustav seik.
Taas olen tänulik, et mul on head-toredad-vahvad-lahked sõbrad/sugulased, kes mulle jällegi oma seenejahil käimisega rõõmu valmistavad. No kui ikka ise enam metsas käimisega päris hästi hakkama ei saa, siis on igal sõbrakäega korjatud seenel ka kulla hind. Need ilusad, mõnusad, maitsvad seened ongi kuldselt kuldkollased!
Aitäh, Kati ja Martin!
 
 
Ja täna hõikas SmartPost, et tulgu ma pakile järele. No ei jaksanud ma koikust tõusta ja saatsin abikaasa ... Kui pakk koju jõudis, alles siis sain teada, kust ja kellelt see oli. Sõbranna Riina Rootsist oli lähetanud meile mudakooki ja muid maiustusi ning ühe ütlemata vahva vidina, millega tavaellu põnevust ja rõõmu tuua.
Vahva! Aitäh, Riina!
 
 
Tubasel režiimil märkad ikka neid asju, mis nö toas toimuvad. Mina jälgin oma lillekesi ja nüüdseks on orhideel kaks õit avanenud, kolmas avanemas ning kannlill näitav ka oma õisiku esimesi avanenud õiekesi. Kui nüüd piinlikult aus olla, siis ega ma ei teadnudki, et kannlill üldse õitseb ja et tal seesugune uhke õisik on. Igatahes on see mulle uudiseks ja huvitavaks teadasaamiseks!
 
 
Olge terved ja hoidke tervist, sest haigused tõesti ei käi mööda kive ja kände!
 
*************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar