14.11.17

Ihu- ja vaimutoitu

Oli aeg, mil sain salamisi rõõmustada, et ma ei ole küll piisavalt usin käsitööline, kuid tänu laiskusele ja sellele, et ma ei suuda kaua nö sundasendis olla, ei ole ma pidanud ka usinate haigust taluma. Ja nüüd ... olemata sugugi usinamaks hakanud, oli randmete valu ühtäkki kohal ja näib, et ei kavatsegi ümber mõelda või ära minna.
Ja nõnda lendasidki mu mõtted ja plaanid "vastu taevast" ning minupoolne panus jõulurõõmu suurendamisse mõne tillukese lisandiga jääb sel aastal väga-väga kesiseks.
Alul lootsin, et küllap valu üle läheb, aga nüüd enam isegi ei looda, sest valu vaibumise märke pole kohe sugugi märgata.
Seega - käsitööga on nadid lood ja ega söögitegeminegi kuigi ladusalt ei edene. Sellisel puhul on kaks võimalust - teha nt suppi (kui enda poolt hoidiseks tehtut ei ole, siis tuleb "poesahvris" käia) või isevalmivat rooga e ühepajatoitu.
 
 
*************
Aga vot käed rüpes istumine tuleb märksa paremini välja, kui siin ja praegu nimetissõrmedega postituse tippimine.
Ja teatris ometi võibki käed rippu lasta ning alles lõpus neid plaksutamiseks kasutada.
 
Mõeldud, tehtud! Tartus Vanemuise teatris käidud.
Klassikaline komöödia .... kuid kes tahab, või kellel on harjumuseks tegelaskujusid ja situatsioone mõtestada ning analüüsida, saab sellest etendusest ka piisavalt mõtlemisainet.
 
Autor ise on etenduse kohta öelnud: "Magamistubades" saab olema kõik magamistubadele iseloomulik, välja arvatud seks. .......
Kavalehega kaasneb nõuanderubriik "13 sammu nauditava suhteni".
 
 
Loomulikult ei saanud ma jätta ka võimalust teha fotokaga mõned klõpsud teatri ees ja teatri sees.
 
 
Praegu on teatris avatud kujutava kunsti näitus "Vanemuise kunstikogu. Peidetud aarded lava tagant". Seda tasub vaatama minna ka siis, kui parasjagu ei ole plaanis mõnd etendust külastada.
Skulptuure on nii teatris sees kui ka väljaspool hoone kaitsvaid seinu.
 
 
Tagasi kodu poole sõitma hakates tegin veel paar pildikest, aga jah .... hea piltnik oskaks ka minu nn odava aparaadiga head pildid teha, mina aga ei oskaks ka profikaameraga parema kvaliteediga pilte teha, kui need, mida siin näha!
Öine linn on huvitav ikka oma tuledesäras.
 
 
*************************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar