2.5.21

Rõõmu kõhule ja silmale, muud polegi ... jälle!

 Vargsi ja natuke nagu hiilides, kord uljas sammuke edasi ja seejärel seisatudes või isegi natuke taganedes.. justkui järele mõeldes ... Õnneks siiski ikka julgust kokku võttes ja järjest julgemalt:


Minul ei ole enam aeda ja seega ka aiatöid mitte. Rõdu hakkab küll tasapisi ärkama, aga sellest räägin ehk edaspidi.
Praegu käib veel nö nuumamine, et suveks (kui sel ikka lubatakse tulla ... Pääminister on ju kange ähvardama, et jääb ära!) kenasti ümarasse vormi saada 😁




***
Ah-jaa, jällegi on kellelgi idee pähe tulnud ja jagab hoolega kettkirja, et inimesed koormaksid teisi piltidega (10 järjestikusel päeval ... igal üks foto teemal "Elu on ilus" ... ilma kommentaarideta). 
Ma ei tea, mis on sellise tegevuse eesmärk - kas ehk see, et inimesed selles nn pandeemia-ahastuses toidaksid ise endid võltsillusiooniga, et elu ongi ilus või on sel mingi muu põhjendus.
Tegelikult ei ole ma huvitatud ei niisugustest ega ka muusugustest kampaaniakorras tegevustest. Vist olen liiga vana ja elan omas rütmis ning ei pea õigeks selle rütmi vägisi muutmist. Tundub, et olen väsinud ja "ei viitsi isegi naeratada, kui selleks tegelikku põhjust ei ole!" 
Olen alati olnud "pidur" ja "häbiplekk", kui keegi on tahtnud mind sundida tegema midagi, mille vastu mu hing ja füüsis tõrguvad!
Seega, kui ma ise neist lõbu ega naudingut ei leia, siis ma ei jaga edasi neid ega sarnaseid mänge. Nii lihtsalt on ja kui austatakse minu valikuid, siis austan mina ka teiste omi ning elame rahulikult teineteise kõrval edasi!

************************

***************************************************

1 kommentaar:

  1. Tsau Elina , sama siin. Aiamaad ei ole ,rödu ootab ja ootab remonti ja meil on elu läinud nii julmalt allamäge siin majas , isegi wc lambi pidime ise ostma kui läbi põles ... ma tahtsin kohe protestima hakata aga mees on mul nii vagur lambuke, et tema ei protesteeri kunagi ... ja käis ostis uue pevavalguslambi sellise toru mis käib dusshiruumi sinna peeglikapi ülapoolele ja ostis veel ühe tagavaraks .. KRT ma ei saanudki protestida julmade üürileandjate vastu kellele maksan 820 eurot üüri kuus .. heheheh aga see elu on ilus kampaania see on tõesti nii lapsik ja loll. ja kõik need kett vöi ahelkirjad siin ma ühinen sinuga täielikult .. Mitte midagi ei tee mida sunnitakse peale . kopeeri ja poane veel omale lehele et siis sõbrad lugegu ja viitku oma kallist aega . ja kopeerigu edasi ja nii edasi ja nii edasi . Ma olen ka kõigile nendele kirjutanud, kes mulle saadavad nõmedaid pildikesi ja kettkirju et mulle palun mitte saata. aga ikka unustavad ja saadavad ... mõned, mitte kõik õnneks ..

    VastaKustuta