8.6.21

Suvine aeg ja tegemised.

 Õigupoolest ei ole ma mingi eriline tegija ja põhjusi selleks on mitmeid. Heh, eks ole ju loll see, kes vabandust ei leia, eks-ju! Paraku on ka see tõsi, et üleüldine pandeemia-hullus on ikka päris palju elu mõjutanud ja ka nt minu haiglasse mineku mitte soovimist.

Õde oli haiglas peaaegu pool aastat ja selle aja sees sai haiglas nakkuse, põdes läbi ja kui lõpuks terendas võimalus pääseda kodusele ravile, sokutati taas tema palatisse järjekordne covidihaige... taas karantiin ja meeletu närvipinge! Seepärast hoidungi ja kannatan valu ning käe liikumatust/tundetust. Mida saan tehtud, seda teen ja ehkki aeglasemalt, kui eelnevas elus, püüan olukorraga leppida!

Selles postituses on taas väga vähe juttu ja palju pilte.

No öeldakse ju, et üks pilt võib öelda rohkem kui tuhat sõna! No ma niikuinii ei ole sedavõrd sõnaosav ja hea, kui iga pilt mingi meeleolugi suudab ära kirjeldada. Mõni sõna või lause, mis pildil kirjas, aitab ehk ka pisut mu mõtteid selgitada.






Kohe kuu alguses oli ju üks tähtis päev ka:


Toitumine on see, milleta ei saa ja tegelikult meeldib mulle aeg-ajalt toiduga mängida ka...















Veel teinegi tähtis päev mahtus esimesse juuninädalasse:


No ja kuna lõppude-lõpuks on suveilmad hakanud gripi jms haiguste elujõudu kärpima, siis oleme nüüdseks ka veidi rohkem jällegi endid liigutama hakanud ning võtnud ette mõned väikesed väljasõidud.

Vabaõhumuuseum:



Politseimuuseum:


Autoteenindus:


Toila Spa ja Termid:


Koduümbrus on kevadsuviselt kena ja täis imelisi lõhnu:



***********************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar