23.3.22

Üle pika aja...

 Nii ongi jah, et aeg on liikunud omasoodu ja  pean tunnistama, et mina pole jaksanud temaga sammu pidada. 
Ma ei hakka lahkama, miks eelmisest postitusest nii palju päevi möödunud on, vaid lisan siia pildirea sellest, millega ma tegelenud olen - njah, küllap arvasite äragi, et põhiliselt küll toidu valmistamise ja söömisega.... 
Kajastamata ajavahemikku jäid nii vabariigi aastapäev, sõbrapäev, vastlad kui ka naistepäev ....








No ja eks teistel päevadel tegelen ikka ka söögiga:
















Natuke oleme ka kultuuri tarbinud ja ihu lõõgastanud ning tervist turgutanud:








Ja-jah, ja rõõmul olen ka oma ellu lahkelt lubanud sisse astuda.
Teadagi - väikestest rõõmudest naudingut leides saab kokkuvõttes tunda end oma argipäevades hästi ja mõnusalt. Rõõmud on aga alati erinevad ja omanäolised - vahel on need esemed, vahel sõnad, vahel hea raamat või lihtsalt päike, lilleõis, värske õhk ja kogemata kohatud pisidetail, mis naeratuse suu- ja silmanurka toob.







Märtsikuus on olnud veel tegemisi, aga nendest pole veel kokkuvõtet. Tegelen sellega ja loodetavasti postitan peagi ülevaate ka nendest.

***************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar