6.10.22

Sügis käes.

 Jah, sügis on kenasti kohale jõudnud, aga mul on veel mõned eelmise kuu asjad ja toimetused kirja panemata.
Mitte kuidagi ei saa vanainimene oma laiskusest jagu, et teha mõni lisapostitus. Või on see mingi elutüdimuse eelilming - no mine võta kinni! Igatahes on ilmne, et vanusega kaasnevad ka sotsiaalselt üsna korrapärased ja etteaimatavad sündmused ja nähtused. Lisaks veel see, et ebastabiilsetes oludes peavad inimesed esmalt püüdma "kindlustada endi tagalat" ja alles seejärel, kui enda, pere ja lähedaste elu-olu on enam-vähem julgustavas seisus, saab tegelda muude probleemide ja ... natuke ehk ka lõbu ning elu nautimisega.
Alustan siis sellest, mis natuke varasem ja püüan tänasesse päeva välja jõuda.




No ega mina ka ilma väikeste toiduvarudeta hakkama ei saa ja ega`s korilase geen päriselt ei maga veel.





Ringi liikudes ja nö "jahil käies" jääb aeg-ajalt kaubanduses mõndagi silma ja vahel trügivad mõned tooted kohe vägisi ostukorvi.
No kui juba Peipsi veerde sibularetkele minna, siis ilma kalata ei pääse ning ... vahel võib ju ka muud moodi enda isusid vaigistada - nt pakkuda midagi ahvatlevat ja heaolutunnet tekitavat.







Vahel juhtub aga kummalisi asju. Õnneks on need olnud meeldivad.
No sel korral tegi FBs loosimise MO Piim Saaremaalt. Võiduks olid kaks piletit toidumessile. Mina ei võitnud, aga võitis mu õetütar. Ta on tubli kodukokk ja toitlustushuviline. Juhtus aga nõnda, et Tal ei olnud võimalik messile minna ja nõnda pakkus/vormistas Ta piletid ümber. Ja oligi jällegi üks päev sellest sügisest jälle positiivsete emotsioonidega täidetud.





Nojah, vahel käivad sõbrad ka rändamas ja...
 vanemaks sain ka jällegi...








Jajah, ja nüüd järgneb ports toidupilte.
Ega ma täpselt ei tea isegi, miks ma neid postitan... midagi erilist ju neis toitudes pole. Ehk on see siis lihtsalt nö raamatupidajalik "kretinism", et enesele tõestada: ma ju ometi midagi ikka teen ka ja pealegi .... nagu klassikud juba ammugi on täheldanud - söömine on ainus töö, mis toidab!
























Mõned kenad meeleolupildid ka postituse rahulikuks lõpetamiseks.





Loodetavasti kirjutan (lisan pildimaterjali) vahetevahel ikka veel.


************************************************

1 kommentaar:

  1. kas tead ma täna avasin ka oma jõulublogi , ja mul on nii häbi et ma pole üldse kirjutanud ega ka lugenud kellegi blogisid see aasta ,, täitsa imelik ausalt ... ma ei luba aga üritan nüüd ennast parandada sest jõulud on lähedal ja päkapikud vaatavad .....

    VastaKustuta