27.4.13

Suhkur, purjekas ja linnud.

Suhkruga on selline lugu, et armas IT foorumikaaslane saatis mulle pakikese suhkrut - pisikese pakikese, mida kohvikutes pakutakse kohvi/tee maitsestamiseks. Muidugi olin `kõrvust tõstetud`! Ja see pilt, mis on mahutatud tollele pisikesele pinnale on küll inspireeriv ja näeks tikituna ilmselt vägagi efektne, aga ... mina kahjuks nii osav ei ole.

 
Aga suhkrupakikesele saatjaks oli kaunis kaart Valjala kindakirjaga. Võib juhtuda, et seda mustrit ma kunagi ka kasutan. Esialgu naudin ja imetlen.

Nojah, aga imetillukese tikkimistööga sain ma hakkama küll - naivistlik pisike pildike võtmehoidjale.


Ja postituse lõpuks üks meeleolupildike äsja lumekatte alt vabanenud mitteharitavast maast ja kevadekuulutajatest :


 
**************************
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar