3.6.18

Taas Haapsalus.


 
Kuna mul alkoholiga üldiselt ja hapude veinidega ammugi mitte sõbrasuhteid ei ole, siis huvi oli tugevasti muusika poole kaldus. Sestap jällegi Haapsallu minek teoks saigi.
 
Enne kontserdi algust (pigem küll pikaks venitatud, erinevate esinejatega muusikapidu), nautisin niisama linna ilusaid vaateid ja jääkohvi, mis palaval päeval mõnusaks jahutuseks:
 
 
 
Kontserdipaigale pääsemise väravas tabas kahjuks väga paljusid külastajaid väga-väga halb üllatus - külastajate kotid otsiti läbi ja kõik söödav-joodav kästi visata prügitünnidesse. Oli minulgi pisike veepudel ja mõned küpsised, et saaks oma ravimid õigel ajal ära võtta …. (ms kontserdi ajaks oli arvestatud aeg 17.00 - 24.00 .. või kauemgi)
Ausalt, ma olen siiani nördinud, sest niisugused tingimused oleksid pidanud olema juba pileti ostuhetkel teada!
Loomulikult oli põhjuseks see, et platsil olevate toidu-joogi-veini-jäätise-putkades suurendada käivet, kuid …. ilmselt just põhjustatuna niisugusest suhtumisest oma klientidesse-kontserdikülastajatesse jääb see mulle viimaseks korraks Monster Musicu üritust külastada.
Mingil määral suutis mu meeleolu parandada küll esimene esineja - Beati Mandolini - oma tõeliselt hea muusika esitamisega. Kõlasid Sitsiilia tarantellad ja romantilised armastuslaulud. 
Järgnevad tunniajased pausid järgnevate esinejate lavaliste etteastete vahel ja arvatavasti täisvõimsusele keeratud bassid rikkusid aga kahjuks ära sellegi vähese meeleolu tõusu, mis oli jõudnud tekkida.
 
 
fotod netist
 
Kui ikka tunned, et kõlaritest tulev tümps sõna otseses mõttes keha ründab, kõrvatrummikilet üritab purustada ning süda seetõttu pahaks läheb, ei ole küll muusika nautimisest mõtet rääkida.
Väga kahju, sest vaid kaks lugu teise esineja repertuaarist kõlasid nö talutavate detsibellidega.
Üks neist siin:
 
Üldiselt siiski oli kogu see nn festival mulle pettumuseks. Küllap olengi vana ja väsinud ja torisev vanainimene, kellel targem kodus püsida.
Kuulangi siis meeldivamat muusikat, kus db-d ei tapa muusikat ega kuulajat!
L'italiano ( l asciatemi cantare ) Toto Cotugno – lyrics
*********************************
Netist laenatud droonipilt:
 
*******************************************************
 

2 kommentaari:

  1. See on ikka tõesti väga alandav et kästakse su omad söögid joogid ära visata . ma saan aru et alkoholi ei lubata kaasa aga veepudel peab igatahes olema … Sellest peaks kohe lehte kirjutama ja facebooki nende lehele … Sama hästi võid sa sellele valvurile öelda et sulle ta soeng ei meeldi ja lõigaku juuksed maha . lollidemaa mitte vabariik … ma arvan et kui ikka oleks keegi kõvasti õiendama hakanud ja suure seltskonnaga ja nöudnud eeskira mis ei luba veepudelit sisse tuua siis oleks ehk midagi teisiti tehtud … . Oh .. jaa ma pole küsinud aga ma küsin kas siin suurel festaril vöib oma vesi kaasas olla ? tahaks teada kas siin ka nii hullud on … Jaa mida vanemaks me saame seda vaiksemat muusikat me tahame kuulata . see on tõsi . ma ei läheks ka tappeski sellisele muusikaüritusele kus trummikiled puruks rebenevad …. heh aga muidu head nädalavahetust

    VastaKustuta
  2. Seal oli ka neid, kes valjult protestisid ja õiglust nõudsid, aga kuna need pileti- ja kotikontrollijad olid vaid käsutäitjad, siis ... no mul oli neist isegi väheke kahju! Nojah, aga eks see oli mulle õpetuseks, et kui ei soovi alandusi ning "riiklikuks kurjategijaks kuulutamist" (et kotikontroll kisab üle rahva jutusumina, et näääeeee, neil on kott jooki-sööki täiiiiiis! ... ehkki oli vaid neli küpsist ja väike pudelike vett) , ära roni sellisele üritusele!

    VastaKustuta