3.7.18

Ka pahane-olek on täiesti inimlik tunne.

Ma olen - vähemasti enese arvates - üsna rahumeelne ja rahulik inimene.
Võin küll vahel päris tuliselt sõna võtta, kui riivatakse minu õigusi või tehakse ülekohut mu lähedastele ja sõpradele.
Vahel ilmestan oma seisukohtade selgitamisi ka (pisut ehk mitte-eestlaslikult) žestikuleerides, aga see on tahtele allumatu ja ega ma väga ei pinguta ka enda puunoti-jäikusse sundimisega.
Aga täna astuti tahtlikult üle minu privaattsooni piiri ja ehkki ma ei lähe kusagile lärmama ega kurjustama, olen ikkagi piisavalt nördinud ja usaldan oma mõtte sellele blogile.
Elu ei koosne ainult ilusatest emotsioonidest ja tegelikult on ju rahulolu, õnnelik olemise ja rõõmuga samavõrd normaalne, kui inimene tunneb viha, nukrust, hirmu, nördimust. Need kõik on inimlikud tunded ja neid ei peaks mitte maha suruma vaid püüdma mõista põhjusi ja otsima võimalusi nende ärahoidmiseks tulevikus.
Jah, mina olen just selle "tulevikus ärahoidmise" tarvis kleepinud meie postkastile sildi "Ainult tellitud post!", et sinna ei poetataks reklaame ega muid mulle mittevajalikke trükiseid. 
 
 
**************
 
Aga et mitte lõpetada postitust negatiivse emotsiooniga lisan siia pildi oma järjekordsest omapärasest salatist. Enne valmis saamist võisin vaid oletada, milline saab olema maitse ja olin pisut elevil, sest ma pole kunagi lisanud oma salatisse värsket suvikõrvitsat.  Pärast valmimist ja maitsete ühtlustumist tõdesin, et … on küll päris mõnus maitse!
 
 
Lisan veel, et suvikõrvitsa ja kurgid koorisin ning kõrvitsal eemaldasin pehme seemnesäsi ka.
 
******************************************************
 
 
  

2 kommentaari:

  1. Suvikõrvits kas see on kabatshok ? Seda kabatshokki nimetas minu 4 aastane laps gorbatshokiks . heh . Mina olen ka seda salatis kasutanud riivitult ...peenelt ...hästi hea kui veel lisasin mustsõstart sinna … aga kui see pole kabatshok siis ma arvan et äkki on see väike kollane ? jaa see on küll vihastamist väärt kui inimesed ei oska lugeda … Usku ma arvan ei tohi peale suruda vägisi …

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Suvikõrvits ja kabatšokk on jah mõlemad kõrvitsalised. Mina ise kipun lahterdama nii, et kabatšokil on paksem ja tugevam koor ning suvikõrvitsal ja tsukiinil õhem ja õrnem. Siin on üks artikkel, mis ehk veidi selgust jagab - http://toidutare.ee/toidust/hooaeg/suvi/DF03/ . Mina kasutasin rohelist suvikõrvitsat, sest kollast ei olnud parajasti käepärast. Tegelikult meeldib kollane rohkem. Samas on need kõik oskusliku perenaise käes mõnusaks toiduks vormistatavad. Vot ja nüüd saingi uue mõtte - riivitud tsukiini mustade ja punaste sõstardega või … ehk prooviks ka pohlade või jõhvikatega ??

      Kustuta