19.7.18

Maarika ja vaarikad.

See suvi on minu jaoks ülemäära soe ja jääb üle vaid rõõmu tunda nende inimeste pärast, kes seda kuumust nautida suudavad. Mul endal ei ole kahjuks võimalust nautida, sest süda valutab (päriselt, mitte ülekantud tähenduses), pearinglus ja iiveldus on sagedased "külalised" ja paraku olen juba ka arstide hoole alla sattunud. Tublid meedikud nägid pea kaks tundi vaeva, et mind jälle jalule saada. See oli väga ebameeldiv kogemus. Ja ei, ma ei olnud hooletult päikese käes, vaid üsna alati hoidun sinna sattumast. Ka ei nuta ma "rikutud naha" pärast … noh, need süstla- ja kanüüli jäljed ei ole just kenad vaadata … vaid olen med. personalile väga-väga tänulik.
Tegutsengi nüüd võimalikult hilisemal õhtusel ajal, mil õhukuumus pisutki järele annab.
Armas sõbranna Maarika korjas vaarikaid ja nõnda õnnestus minulgi vaarikarõõmust osa saada.
Jälle kord said korilase sügelev hing rahuldust tunda.
 
 
 
 
Seekord siis sedamoodi.
Aga vot söögi valmistamisega on ikka nigelad lood …
 
 
Ja käsitööideedki seisavad nukralt nurgas. Ehk tuleb kunagi jälle neilegi parem aeg!
 
Palavuse nautijatele ilusat suve ja vähem nautijatele ikka ka ilusat suve!
 
***************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar