25.5.19

Kõigest läbisegi.

Päevad teadagi ei ole vennad ja rõõme võib leida nii päikeselisest kui ka vihmasest ilmast.
Kuna aeda mul ei ole ja ma ei tee ka rõdu-rindel mingeid erilisi pingutusi, siis näebki meie rõdu välja just niisugune … rahulik ja  ehk veidi igavgi.
 
 
Aga vot igasugu häkkerid, libahelistajad ja spämmijad tegutsevad omasoodu ja … ole vaid "mees" ja eralda terad sõkaldest! Siin on ilmselt veidi kasu sellest, et olen no nii-ütelda veidi aeglasema loomuga ja püüan mitte võtta vastu kahtlasi kõnesid ja mitte avada kahtlasi kirju.
Ütlen teilegi - olge ettevaatlikud!
 
 
Vihmase ilmaga oli taas kord vaja käia kodust kaugemal (arsti juures) ja siis ahvatles mind ka mõte puu- ja köögiviljade varu täiendamisest. Rabarberi jõudsin juba tükeldada ja sügavkülmikusse saata, aga teistega veel "tegutsen".
 
 
 
Aga kui juba pealinnas käimas olla, siis … vahel peab endale ikka veidi lõbu ka lubama ja nüüd siis on meilgi vaaterattal käidud ja Tallinna panoraame imetletud:
 
 
Ja ….
 
 
Tundub, et mul on praegu nn kodujuustu hooaeg. Organism nõuab ja kes olen mina, et talle seda keelata?!
 
 
No-nii, ja mida siis lõpetuseks öelda?
Ütlekski siis nii, et …
 
 
*******************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar