14.7.19

Toit

FB küsib alati ja iga päev, et millest ma mõtlen. Hirmus uudishimulik tegelane. Enamasti ma vaid mühatan mõttes, et "pole sul tarvis teada mida ma teen …..!"
Vahel harva on aga maks üle kopsu roninud ja vahel veel harvemini ma siis ütlen ka välja, millest ma mõtlen.
Tegelikult ei saa ma üldse aru (juhm järelikult), et mille pärast on vaja pidevalt "torkida ja muuta" toimivaid süsteeme.
 
Millest mõtlen ... jah tõesti - millest ... täna kohe tõsiselt mõtlen, et peaksin vist loobuma FB kontost ja siin ringituiamisest. 
Arvutis on veel ( jah, veel) võimalik "liigelda", aga kui üritan telefoni abil FB lehel toimetada, siis alatihti ja eriti ostu-müügi paikade puhul nõuab FB minult mu asukoha avalikustamist. Ma ei ole sellest huvitatud ja ... siis ei lase FB ka edasi toimetada  Peale telefoni taaskäivitamist saan küll uuesti avalehel ja mõnes teises grupis liikuda/lugeda/kirjutada, aga .... pean hoiduma kõigist müügi-(marketplace)-kohtadest  
Küsimus, mis ei anna rahu - milleks on FB-l tarvis teada, kus ma olen või ei ole sel ajal, kui ma sisenen FBsse telefoni abil  
 

 
Nii ma tol päeval kirjutasin. Õnneks kadus see anomaalia järgmiseks õhtuks iseenesest .. nii nagu oli ilmunudki. Sellegipoolest oli see häiriv vahejuhtum.
 
Rõduidüllil oli sellest jamast küll täiesti ükskõik ja seal kulgeb kõik tasa ja targu edasi.
 
 
Mina ise olen ka ikka sama laisk ja püsin olesklemise lainel. Vahel harva teen süüa ja kui tähtede seis on soodne, siis ka mõne hoidise, et sel puhul, kui mõni kummaline isu peale tuleb, ei peaks kohe poe poole vaatama hakkama … ehk leiab oma varudest mõne asenduse isu rahuldamiseks.
 
Supp, praad, salat, magustoit.
 
 
 
 
 
Uudistoode poest.
 
 
Paar hoidist.
 
 
 
Ja ongi kõik selleks korraks.
 
Üks ilus ampel veel linnaruumist:
 
 
************************************************************

1 kommentaar:

  1. suvi on täies jõus ja sina toimetad ja muudkui küpsetad . Oled nii tubli perenaine .. Ilusat suve sulle ..

    VastaKustuta