11.10.19

Mõtlen.

Kui mõtlemine oleks toitev, siis ei peaks ma üldse süüa tegema. Paraku ei ole, no vähemasti minu mõtete heietamine ei ole kohe sugugi produktiivne.
Ka käsitööst mõtlemine ei päädi isegi mitte mõne sokipaari valmimisega. Kuna ma aga tean, et vägisi armsaks ei saa ja sundides kaob isegi lõnga poole vaatamise isu, siis hetkel ma ei sunni end isegi mitte mõtlema selles suunas.
Sestap siis vahin niisama maad ja taevast ning aeg-ajalt teen päris sööki ka.
Oktoobri ilmad on muutlikud ja ühte päevagi mahub mitmesuguseid emotsioone ning vahel ka vihma ja päikest ja siis veel kord vihma ja päikest ning …
 
 
Alles äsja oli pudrupäev.
 
 
Mina söön meeleldi igasuguseid putrusid, aga sama hästi suhtun ma ka suppidesse.
 
 
Tegelikult meeldib mulle küpsetada ka:
 
 
Ja kui päev jälle õhtusse jõuab, on meeldiv tagasi mõelda ka päeval nähtule …
 
 
************************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar