29.1.21

1/12

 Ja saabki otsa esimene kuu sellest vastsest aastast.

On olnud palju segadust nii meie riigi elus kui ka enda isiklikus väikeses elukeses. Ma ei tea, kas saab veel suuremasse madalseisu langeda ... küllap vist ikka saab..., aga tahaks kangesti loota, et ometi hakkaksid asjad paremuse poole liikuma.

Seni tegelen ikka vaid tavategevustega ehk et "enesetäiendamisega" ... hmm... rohkem ikka nagu "enese täitmisega" (eesti keel on nõnda rikas!).



Veebruari teises pooles pääsen loodetavasti neurokirurgi juurde ja siis selgub, kuidas edasi toimida - kas püüda veel midagi käsitöist pusida, või hakata oma kokkuvarutud käsitöölõngu- ja töövahendeid laiali jagama.
Praegu on seis selline, et kõik tegevused on kohmetud ja aeganõudvad. Siiski, saades ühe vihje, võtsin pusida valmis ühe täisinimese-mõõdus peakatte. Nüüdseks on see lahkelt uue omaniku poolt vastu võetud.


Käteliigutamise vaeva aitasid vähendada kaunid laulud...

See olukord on mulle uudne ja vaimustav. Ma ei ole kunagi õppinud sõnagi saksa keelt  ja keelereeglitest ei tee ka tuhkagi, ometi tunnen mingit imelist tõmmet just saksakeelsete laulude poole. Ja üllatav on see, et naudin kogu hingest ühe belglase (HL) ning veel enam ühe argentiina-itaalia taustaga Austria laulja (SR) esitusi. 
Olen vaimustuses Semino Rossi äärmiselt puhtast diktsioonist ja muidugi-muidugi, see muusikastiil on mulle hingelähedane!
Muusika keel on tõesti nö internatsionaalne ja  ega ma täpselt ei teagi, kuidas ma selleni jõudsin, et ühtäkki hakkasid ka sõnad ja sõnumid arusaadavaks muutuma... No igatahes, kui ikka üks kaunis mees, imelise häälega laulaks mulle, et:

...Sa oled ingel, kaunis kui päikesevalgus,
iga sekund ma mõtlen vaid Sinust...
kas Sul on täna õhtul minu jaoks aega?....

https://www.youtube.com/watch?v=5GN-ZuMOnlg

Hola, hola, hast du heute Abend Zeit für mich


...siis mina leiaks kindlasti selle aja! 

Palju kauneid aastaid veel ja kestvalt helisevaid laule! -
just seda ma soovingi!

Kohe-kohe saabki see lumine, tõeliselt talvine kuu otsa. Veebruar on nime poolest tuisukuu, kuid loodan siiski, et väga tuisuseks päevad-ööd ei kipu. Loodusele on aga talv ja pisut rohkem kui nädalane lumikate üle mitmete aastate kindlasti ka huvitav vaheldus ning tõhus puhkeaeg.
Nautigem seda aega, mis meile antud!


**********************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar