8.3.21

Kevadet on juba natuke tunda.

 Kolmas kuu juba käsil. Päevad muutuvad küll tasapisi pikemaks, aga ...


Küllap kuu lõpupoole, kui kalendrikevad üle lävepaku astub, muutuvad päevadki päikesest säravamaks, kui nad praegu on.

Seni aga tegelen rohkem tubaselt. Ega see praegune viiruste ja külmetushaiguste kõrgaeg muuks väga ei innusta ka. Teen vahel süüa ja vahel vaatan niisama ringi. Ongi kogu talvelõpu tegevus.
Ega ma kõiki toite ei pildista ka, aga mõned siiski:









No ja vahel tuleb peale kõhu hoolitseda ka natuke selle eest, et mind nähes inimesed `väk`itades plehku ei paneks.


Iluhetkede tarvis tuleb ikka kodust välja minna ja kui mõni päev on juba üsnagi kevadine, ei ole talv veel alla andnud. Pole hullu - ongi ju alles kalendrigi järgi talv!


Lisaks hambaarsti külastustele on veel muidki protseduure:


Hmm ... ja ühel kenal päeval tekkis vajadus midagi otsida selles korteri tsoonis, kus tavaliselt oli lihtsalt anduriga reguleeritud valgus selle läbimiseks. Ma vist tegin päris kurja häält, kui ühe valgustsükli jooksul ei jõudnud otsitavat leida ja pidin `vehklema`, et lambike taas süttiks. Igatahes oli minu jorinal tagajärg:


Küllap oli mu teisigi jorinaid kuuldud, sest mu käsitöökorvikesse ilmus uus abiline:


Ehkki terviseprobleem (st närvikahjustus käes) ei ole kuhugi kadunud ja arsti sõnul ilma operatsioonita ei kaogi ... otsustasin siiski natuke pusida. Ja suunatud valgusega oli see päris tore!


Tänase päeva lillekesed ka siia postituse lõpetuseks:



******************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar