23.2.17

Nipet-näpet.

Mulle ei meeldi haige olla.
Kellele meeldiks (!), eks-ju!
Kahjuks ma ei tea, kust haigused tulevad ja miks nad nii visad on ära minema.
On hooajalisi-, viiruslikke ja kroonilisi haigusi.
Osa kroonilistest e pidevatest ja möödumatutest haigustest on ravitavad ja teised vaid veidi leevendatavad. Enamuse hädade puhul saab abi või leevendust korrapärasest eneseabist ja süsteemsest ravist, osa aga on nii salakavalad, et iial ei või arvata, millal ja miks nad "välja ilmuvad" ning nendega erandkorras tegelema peab hakkama. Üks niisugune ettearvamatu vaevus on migreen.
Väidetavalt iga kaheksas maakera elanik kannatab migreeni - tugevate pulseerivate peavalude all, mille ajal on raske sooritada isegi kõige vajalikumaid igapäevaseid töid ja tegevusi.
 
 
Iga kaheksas! Miks ma ei võiks olla üks neist ülejäänud seitsmest?
Küsida ju võin, aga vastust ei ole ega tule. Niisiis tuleb minulgi aeg-ajalt need jubedad valutunnid/päevad ära kannatada.
Eelmisest korrast oli juba peaaegu kaks kuud möödas ja sel korral niitis valu ikka kohe täiesti pikali. Ja võin kinnitada, et 72 tundi ei ole siiski piir ... nüüd on ajalimiit ületatud ja enesetunne on just niisugune, et vesi on hea, aga muudele toiduainetele mõtleminegi tekitab tunde, nagu keegi  keerutaks mind vastupäeva, kõik mu sees loksuks ja tahaks suu kaudu välja tungida.
 
Veel enne maailmale ajutiselt selja pööramist tegin aga mõned võileivad. Tegelikult naudin ma tilli puhul nii maitset kui ka lõhna ja enda jaoks võin seda peaaegu igasse toitu lisada. Kui kala käsitleda magusroana (randlasele ongi), siis ... sobib till ka magustoidule!
 

 
Täna on siiski juba natukenegi kergem olla ja kuna õue tahaks ka lõpuks ikka pääseda, siis peab oma garderoobi eest ka pisut hoolt kandma.
 
 
Muidugi olen ma ikka oma pikkuse kohta xxx cm liiga ümar, aga pikkusega on probleemid alati olnud. Juba siis, kui ma veel "noor ja ilus" olin, pidin ikka poest ostetud riideid kohendama.


*****************************
 

VALUVABA AEGA TEILE, HEAD KAASTEELISED!
 
******************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar