26.2.17

Restoran.

Nojah, juhtuski nii, et otsustasime minna restorani.
Ha-haa!
Ilmselt me poleks sinna läinud, sest tegelikult ei ole me üldse nn restoranis käijad, aga ...
kutse oli liialt ahvatlev, et loobuda:



Selleks korraks saavad tänasega kohtumisõhtud läbi ja kes jõudis, see jõudis! Siiski ei ole veel nö "kõik kadunud", kuna õnneks on ees suvi ja suvised etendused Suuremõisas, Hiiumaal!
Ma usun, et ei tee mingit keelatud reklaami, kui räägin välja, et juba 1. märtsist alates saab soetada pileteid suvistele Mamma lugude jutuõhtutele.
Ja need lood on ka Hiiumaale sõitu väärt! Ausõna on!
Lisaks ja boonuseks muidugi Hiiumaa ilu ja hiidlaste eriline hingesoojus ... no mine või kallistama!

Juba 1. märtsil Piletimaailmast!
Ja samuti 1. märtsil Piletilevist Linnateatri etendustele, kus kaastegev ka Margus Tabor!
Ma ei tee reklaami! Ma lihtsalt vihjan!

Oma elus olen ma muidugi ka varem restoranis käinud ja on olnud juhuseid ka nn ühe-esineja-etendustel käia, kuid see äsjane oli täiesti teistsugune. Juba lävelt vastuvõtt lõi korrapealt tunde, et meid on tõesti oodatud. Õhustiku loomine ja külastajatelt kohmetuse ning nö peataolekus ringivahtimise võimaluse sujuvalt ja kiirelt äravõtmine on imeline oskus, mida meid vastuvõtnud asutuse töötajad oskavad küll supertasemel hästi!
Tõesti, mul ei ole ehk liiga palju kogemusi, aga ... ma ei ole päris ammu juba end tundnud avalikus toitlustus-lõbustusasutuses nõnda soojalt ja koduselt oodatuna.



Igatahes, igatahes!
Kel vähegi võimalus - kinkige iseendale ja oma kallitele midagi head ja ilusat ....... ja kahetsemise võimalust lihtsalt ei ole!

*****************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar