9.2.17

Punane veebruar. Sandi abi.

Kõigepealt näitan oma pisikesi veebruarikuu käsitöiseid nokitsemisi.
Ma ei ole suurte asjade tegija ja kuna käed on haiged, silmanägemine lonkab ka ja laiskus on niikuinii mu liignimi, siis on hea, kui midagi pisikestki valmis saan.
Projekti toel ehk õnnestubki aasta jooksul midagi tarvilikku valmis nikerdada.
 



*****
 
Kusagilt (vist oli Ringvaate saates, kus Hannes Hermaküla tutvustas invavahendeid) jäi silma üks väga huvitav toode. Ja muidugi, kui ma olin veel ka spetsiaalse kasutusjuhendi videoga tutvunud, kiilus mulle pähe mõte, et vot just seda olen ma vajanud ja tahtnud ja soovinud ...
Mis siis muud, kui osturetkele ja .... ära tõin!
Ei olnud Lati Pac, olid hoopis Zübits´i Jalanõude magnetkinnised.
Ja on küll tõesti head ning tugevad magnetid, mis hoiavad jalanõud kindlalt jalas!
 


Elu kergemaks tehtud, võib jälle rõõmsamalt ka ilma ja ... linnukest vaadata.
 



 
 
*****************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar