2.2.19

Küünlapäev.

Tegelikult kirjutan veel pisut jaanuarikuu lõpust ka.
Minu jaoks on jaanuari lõpus üks oluline kuupäev - mu ema ja ka mu vanaema sünniaastapäev. Ja õhtupoole oli ilm karge ning õhk osoonirikas. 
Fotot ei ole töödeldud, just nii sinine oligi!
 
Mõned päevad tagasi kirjutas armas Kadri oma blogis talvisest jalutuskäigust ja sellest, mida ta selle käigus kohtas. Nii ärgitas mindki kaasa mõtlema.
 
 
 
No ja olen mitte lihtsalt vanarahva hulka kuuluv, vaid lausa peaaegu eelajalooline.
Hi-hii!
Hiljaaegu oli ühes müügigrupis müüa uur.
 
 
… ning selle juures selgituseks: Müüa antiikne, 1962. aastal NSVL-s toodetud uur.
Vot nii!
 
Jõudsin veel eelmise kuu lõpus järjekordselt hambatohtri juures ka käia. Tohter ei anna küll kuidagi märku, et temal minu suuga probleeme oleks, aga ma ise olen hirmsasti häiritud olukorrast, kus mu huuled alatasa instrumentide ja hammaste vahele jäävad. Jube valus on! Üks varasem tohter küll jorises, et mu huulte venivus ja ümbermõõt on väike ning tema ei saa hästi hammastele ligi. Tookord vahetasingi arsti, kuna klapplõugu ei ole mul kusagilt võtta.
 
 
Sellised lood siis …
Aga praegune tubli õitseja pakub aina silmailu:
 
 
Ja armas sõbranna saabus ka kaugelt reisilt ning käis külas. Väga armas, et tal oli meeles mu pastapliiatsilembus ja ….. ikka muud nänni ka!
 
 
Vot!
 
Nagu postituse pealkiri juba viitab, on täna küünlapäev.
Sel päeval on päris mitmeid kombeid ja rituaale, kuid üks lõbusamatest on ….
 
 
Küünlapäeval on ka mitmeid nimesid ja üks neist on Pudrupäev.
 
 
 
Poes käies kippus ka mõnus muie huulile:
 
Väga vahva kaubamärk, eks-ju!
 
Ja lõpetuseks üks rõõmsavärviline pildike kah:
 
 
**********************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar