10.12.13

Päkapikud toimetavad.

Nüüd on siis aeg sealmaal, et tasahilju on päkapikud oma toimetamisi ka avalikustama hakanud.
Mina püüdsin üht oma tuttavat punakuuega pikukest aidata ja olin abiks pakikeste saatmisel.

teeleminekuks valmis
 
Ka teised päkapikud on liikvel ja muudkui tegutsevad oma tublide abilistega koos. Minule tõid nad täna Itella-päkapiku kaasabil lausa kaks pakki. Küll oli mul kahju, et fotoaparaati kaasas ei olnud, sest too Itella-päkapikk oli ütlemata tore - sinitriibuliste sokkide, sinise tuttmütsiga, naerusine ja särasilmne! Ja tõesti, lahke naeratus veel pakkidele lisaks ... päike tuli pilve tagant välja ja tegi ilma ilusaks.
Vaevu suutsin end tagasi hoida ja koju jõudes olin tõesti õhevil nagu koolieelik. Ja tasus olla kah! Kuna meil kuuske toas ei ole, siis ühes pakis olnud kuldsed käbid on praegu klaaskausis. Oi, need on ilusad ja kallutades ühes või teises suunas säravad erinevalt. Vahvalt vaimustav! Ning lisaks kaardid ja kaunid soovid ... no mida peaks veel vaja olema, et hing hõiskaks? Ehk siis spreiõli küpsetusplaadile? Jah muidugi - nii muutub küpsetamisprotsess jällegi kergemaks ja köögis toimetamine mõnusamaks!
 
 
Kuid, nagu öeldakse - ka see pole veel kõik .... Teises pakis olid samuti väga kauni kaardiga saadetud soojad pühadesoovid. Ja kott. Poekott. Koti materjal (ma ei tea, mis see on või kuidas seda nimetatakse) on just selline, mida tahaks aina silitada - natuke sametine, jahe, tugev .... Ja väga maitsekas tikand ning õige pisut sädelust sel kotil on just parasjagu märgatav!

 
♥♥

♥♥
 
***************************'
 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar