21.12.13

Toit, kaardid ja säravad tuled.

 
Detsember - varia.
 
Kõigepealt natuke küpsetamist.
 
Seejärel üks kiire salat.

 
Ahvatluse suurendamine.

 
Veidi teistmoodi serveerimine.

 
Kui mulle saadetakse ilusaid kaarte, siis ei saa ma neid ju ometi ainult üksi imetleda. Natuke näitan ikka teistele ka:

 
Olen kuulnud, justkui ei oleks mingi hulk inimesi sugugi rahul tänavuse Rakvere keskväljaku dekoreerimisega. Minule isiklikult see kujundus meeldib! Isegi nende kollaste laternatega on pilk nüüdseks harjunud ja kätt südamele pannes on minu arvates see tore tuledes kuusesalu ilus ja muudab keskväljaku mu silmis justkui kodusemaks. Ja väike Arvo Pärt ei ole ka nö kuuse taga peidus!

 
Ms. piltidel ei ole värve "krutitud" ja ehkki keskväljak on kivisillutisega (lund praegu ju pole) muudab tulede valgus kivid rohekaks ... justkui kasvaks kuuskede all pehme sammal.
Mõnus on märgata iu enda ümber ja lasta jõulurahul aegamisi oma hinge pugeda.
 
************************************
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar