6.8.12

Kala.

Mulle meeldib kala.
Praetult, keedetult, küpsetatult, soolatult, suitsutatult ....
Ja kui ma pean valima, kas suitsukilu või suitsulest, siis . . . ma valin mõlemad !
Suitsulest, nagu see alati juhtub, sai kiirelt otsa.
Suitsukilu on küll tüütu puhastada, aga tema maitse korvab ajakulu täielikult. Osa kalakestest lipsas puhastamise käigus ka otse suhu, kuid osa jõudis ikka salatisse ka.
Mmmmõnus ! Kel võimalus ja `kalasoolikas´ olemas, proovige ka !


Ja täidetud munad sobivad selle salati juurde ka !


************************************

2 kommentaari:

  1. Minul on see kalasoolikas täiesti olemas ja seda võib täita nii suitsulesta, kui ka suitsuräimega. Ja selline kalasalat on muidugi imehea.

    VastaKustuta
  2. Oh, mul hakkas nüüd suu vett jooksma. Ma olen nimelt sellise h6rgutise peal üles kasvanud nagu suitsurääbis!

    VastaKustuta