3.1.13

Päike ja päkapikk.

 
3.1.13  ehk  3.jaanuar 2013
 
 
 
Ma tean, et päkapikud tegutsevad aastaringselt ja talvel paistavad nende punased kuued ja tutimütsid lume taustal lihtsalt kergemini kätte. Seetõttu tundubki paljudele, et vaid jõulude ja nääride ajal on päkapikkudel tööaeg.
Samas juhtub meiega häid asju ju aastaringselt ja näiteks suvisel ajal on rohkem liikvel haldjad. Sel ajal ongi päkapikud rohkem hõivatud töökodades ja õpitubades, et meisterdada ja edasi anda teadmisi ning oskusi noorpäkapikkudele.
Nõnda on tegutsenud ka see armas päkapikk K, kelle valmistatud kink täna minu juurde jõudis. Ma olen üdini üllatunud ja kangesti kohmetunud ning kergelt ka kurb, sest minu oskused on kehvad ja keel kidur, et suuta näidata/väljendada sõnades oma rõõmu ja tänu.
 


 
***************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar