9.6.13

Puhkepäev.

Palun mitte valesti aru saada ... minul ei ole puhkepäevi ja puhkust mul ka ei ole, sest ma ei teegi mitte midagi, millest puhata. Aga kalendris on märgitud äripärvad ja puhkepäevad ning vot ühel niisugusel hingamise päeval veetsime taaskord sõpradega mõned mõnusad tunnid ja pildil on selle õhtu tähtsaim isik ja tema emme.

 
*************
 
Ja täna olen ma ka uhke oma poja ja tema sõprade üle. Mitte igaüks ei peatu avariid või õnnetust nähes selleks, et anda kannatanutele abi. On hea, et meil on niisuguseid noori inimesi, kellel on nii tahe kui ka oskus kriitilistes situatsioonides tegutseda (antud juhul abistada kohalerutanud parameedikuid kannatanu väljasaamisel auto rusudest ja med.abi bussi toimetamisel).
Tõesti, niisuguste tublide inimeste kätte on julge jätta oma kodu ja riigi tulevik !
 
 
**********'
 
Selle kevade esimesed maasikad :
 
 
Mõned salatid veel :
 


 

***********************************
 

2 kommentaari:

  1. Tubli poja sul! Kas see pisike mõmmik on lapselaps?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna ma käisin kõrgkoolis nö "vanas eas", siis mu kursuseõed on puha noored inimesed. Ja see pisike piiga on ühe mu kursuseõe (ja üksiti tema abikaasa kaudu hõimlase) armas tütreke.
      Ma olen ise oma elu keeruliseks elanud (kõrgkoolis õpitakse ikka noores eas ju !) ja ehkki vanuse tõttu olen sellele lapsekesele nö vanatädi, siis tema vanemad keelduvad mind nõnda nimetamast ja .. niisiis olen tädi.

      Kustuta