3.2.14

Teistmoodi rõõm.

Kõigepealt tuli e-mailile kiri ... Hiiu Kogujate Seltsilt.
Esiti oli see üsnagi üllatav ja areldi kirja avades selgus, et ...
Hiiu Kogujate Selts loosis Eesti Posti 2013. aasta väljaannete hindajate
hulgast seitse väikese kingituse saajat.
Loosiõnne oli ka Teil.
....
 
Jajah, see oli too markide, ümbrike jms hindamine EP koduleheküljel! Põnev-põnev!
 
Ja täna hommikul saabus maksikiri.
 

 
Ahhetamapanev saadetis lülitas mälu tööle ja meenus, kuis imetlesin ekspositsiooni Stockholmi Postimuuseumis ja kuidas olen igalt poolt, kus olen viibinud väljaspool Eestit, otsinud võimalust saata ka iseendale koju kaart (meelsamini ümbrikus kaart, sest mulle ei meeldi, kui head soovid on nt laialiläinud templivärvi alt halvasti loetavad või sootuks loetamatud).
 
Ja ma ei saa jätta ka õnnelikult mainimata, et armas sõber Anu on mind järjekordselt rõõmustanud terve karbitäie kaunite postkaartidega. (Mu karmavõlg aina kasvab.)
 
Ilmselt on ka Postcrossing ja sellega tegelemine üks kire ja hulluse vorm. Selle hulluse plahvatuslikku kasvu pärsib vaid likviidsusprobleem.
 
********************* 
Soovin teilegi, armsad kaasteelised, et igal hommikul oleks rõõm ärgata ja tervitada algavat päeva!
****************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar