23.2.15

Poliitikast ja toidust.

Mina olen valiku teinud ja oma kodanikukohuse täitnud. Samas ma ei tea, kas tuleb see mu vanuselisest eripärast või pettumisest (vahel osutub tõeks, et võimu juurde pääsedes muutuvad inimeste vaated ja tõekspidamised), kuid mulle tundub, et iga korraga muutub valimispropaganda aina suuremaks narrimänguks. Üha rohkem loobitakse loosungeid ja lubadusi, millele ei ole mingit katet ega tagatist. Parteide ja erakondade kirjapandud tegutsemise platvormid on laialivalguvad ja kui küsitakse mingi konkreetse olukorra suhtes seisukohta, siis vassitakse ja hämatakse ning ..... see teeb kurvaks!
Jajah, muidugi ... töötus kasvab ja järgmisel aastal (kui käivitub töövõimereform) lisandub väga suurel hulgal töötuid. Sestap on ju RKsse pääsemise korral loodetavasti 4 aastat nö kindlalt leib laual.
 
Aga mulle tundub, et lause sellel netist leitud pildil on üsna tõene:
 
 
*****
 

 
Meie kliimas on kaks kindlat asja - riideid ja toitu vajavad kõik elavad inimesed riigikorrast olenemata.
Meie riigil on homme sünnipäev ning sel puhul püüavad paljud pereemad ja -isad katta ehk ka laua pisut pidulikumalt. Internetilehekülgedel on soovitusi ja retsepte ohtralt. Nt.
Huvitavaid retsepte leidub ka selles raamatus:
 
 
*****
Alati ei pea aga suurt ja uhket peolauda katma. Vahel on väga mõnus sõpradega lihtsalt niisama kokku saada, kohvi ja koogikest nautida.
 

Vot nii, sõbrad!
Ilusat kodumaa sünnipäeva ja ...
.. olgu saatus helde saatma meile kaasteelisteks rohkem selliseid inimesi, kellega tahame oma pidukooki jagada!
 
******************************


1 kommentaar:

  1. Ilusat ja naudingulist koogisöömist ! Mina tegin kiluleibu ja nautisin ETV-d aga üksi sest mees läks jäähokit vaatama jäähalli ja ma sain rahus ja uhkes üksinduses vaadata ja kiluleibu süüa...

    VastaKustuta