13.10.16

Pruun või mitte pruun ...


Oktoobrikuu värv on pruun ja nagu juba varem mainisin, on selle värvi suhtes mõtted väga hajali. Aeg aga on halastamatu ja nii ma siis olen proovinud üht ja katsetanud teist, aga ... tundub, et kõigele lisaks on ka fotoaparaat otsustanud, et minu soperdisi ei sobigi õigete värvidega esitada.
No alul proovisin käterättidele pitse heegeldada ...





No kas saab siis ükskord ometi ka pruuni?


Loodetavasti on sellelt pildilt lõpuks ikka näha, et on pruun ja läheb projektitööna kirja!

****

Ms vahepeal juhtus veel üks kummaline lugu .....
Meie korterisse sigines madu ...
Proovisime siis määrata, kes ta täpselt on ...
Uurisime-puurisime, võrdlesime mustreid ja värve ...






Hea seegi, et väike madu ise enda liigis ja tulevikus kindel on ...

******
C
********************************

1 kommentaar:

  1. Oh, kui lahe madu! Pitsid on ka ilusad ja laias laastus ikkagi pruunid ju. Aga palun ütle mulle pruuni oktoobri täpne nimetus - ma ei saa ikka veel Isetegijasse sisse :(.

    VastaKustuta