3.2.17

Millega tegeled ...

FB-s on juba mõnda aega mängijaid kogunud üks mäng.
*Näita, millega tegeled!
7 päeva pilte argitoimetustest, ei maju ega inimesi. Iga päev saad kellegi kaasa haarata.

 *Tore mäng ja algatus, ent arvan, et minu elu on teiste jaoks tõesti igav ning pildistamine ei tee seda ka eriti huvitavamaks! Aga kui midagi pildistamisväärset leian, siis ikka teen klõpsu ära. Tänane toimetus näeb välja selline:
 
 
Siiski olen arvamusel, et ma ei haara ega kaasa kedagi. Mängu lülitumine või mitte kaasa mängimine peab ikka olema vabatahtlik. Seega, kes tunneb soovi, pildistage ja postitage!

Ja veel teinegi mäng ... õigupoolest on see Õhtulehe mäng "Hommikukohv"
Mulle pakkus naudingut teha üks klõps minu hommikukohvist:

 
***
Käsitöist tegevust on ka natukene, aga seda ei saa näidata ennem, kui asi valmis ja õige aeg käes.

*****************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar