5.5.17

Kutsikas, kurgid ja muud asjad ka.

Kõigepealt kutsikast. Siis, kui mina veel noor olin .... hahhaa (!) ... kasutati tõmbluku kinnivedamiseks kutsikat. Muidugi oli ja on see slängisõna, aga kui oma kauaaegsest suhtlusringkonnast kellegagi tuleb juttu lukukutsikast, ei teki kunagi arusaamatusi.
Nüüd aga juhtus midagi, mis mulle kohe kuidagi ei meeldi - jah, mulle tõepoolest ei meeldi, kui nt riietusesemel puruneb lukk või tuleb eest ära nööp vms.
Paraku jooksis kutsikas ära ning on nõnda eksinud, et ei leia enam koduteed.
 
 
Muud käsitöist pole täna küll näidata. Vist on see talve ja kevade kiire vaheldumine mind väsitanud ja roiutanud. Ei teagi, kas peaks hakkama end ilusate ilmade jaoks ette valmistama või poeks karu moodi koopasse tagasi ja tukuks veel veidi.
 
Nojah, aga sööma ikka vist pisut peab ja supp on ju ometi üks ütlemata hea mõte:
 
 
Ka kurgid on väga head!
 
 
Ja mannaputru naudime ka. Minule meeldib kuumalt võisilmaga, kaasale rohkem kisselli või moosiga. Täna oli lisandiks maasika-mustika keedis.
 

 
Kuna ma aga midagi muud asjalikku pole teinud, siis imetlen sõbranna Lea kingitud lille, mis juba kuuendat korda mind oma õitega rõõmustab.
 

 
**************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar