22.12.17

Kristinite, Ēvi ja Elina.

Kaunis kaart ammustelt kallitelt sõpradelt:
 
 

Ja siis tuli teade, et postkontoris on ootamas tähitud kiri.
Jalad selga ja südame põksudes kõik vajalik kirja pandud, saingi selle "kirjakese" kätte. Vanasti (siis, kui mina veel noor olin ... hahaa!) nimetati selliseid pakikesi panderollideks. Tegelikult - nimetatagu kuidas tahes, mina olin ja olen ikka väga rõõmus ja õnnelik.
Pakike tuli Lätist.
Kusagil suvises postituses kirjutasin, kuidas  kohtusin oma kauge kuid kalli sugulasega.
Pakike oligi Temalt, kallilt tädi Ēvilt.

 
Kaunis kaart ja väga head soovid, Maailma kunstikalender 2018 ja ..... 
Kirjutasin tolles suvises postituses sellestki, et tädi on skulptor. Tolle külaskäigu ajal armusin ühte tema töösse päriselt ära: Kristinite - väga ilus tütarlaps!
Kunst on hindamatu ja ega ma isegi küsimise peale mingit konkreetset vastust ei saanudki, kui palju ükskõik milline Tema teos maksta võiks. Küllap aga märkas tädi mu armumist ja nähes üht minu noorpõlve pilti, leidis meis ka mingeid sarnasusi.
Niisiis sündiski tädi Ēvi hellade ja osavate käte abil ..... Elina.

 
Seda rõõmu ei oska ma kirjeldada. Oskan vaid tunda ja hellalt hoida!
 
****************


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar