20.2.19

Toidupilte ja natuke muud ka

Alustan sel korral toidupiltidest.
Muidugi ei ole need ühel päeval valminud road.
 
 
 
 
 
Ühel päeval tabas mind küpsetamise soov …
… ja siis ma küpsetasingi.
 
Liha-seenepirukad
 
Sea- ja hülgelihaga pirukad
 
Kohupiima-õuna plaadikook
 
Kui küpsetamisega nö ühele poole sain, oligi jälle õhtu käes ja piilusin õue ka.
Oi-oi …
 
 
Eile aga oli õnneks väheke tasasema loomuga ilm ja käisin armsal sugulasel külas. Tee oli ka üsna tasane ja vaid kohati metsade vahel pidin tavalisest aeglasemalt sõitma, et hästi teel püsida. Ega ma ometi mingi rallimutt ei ole ju!
Rahulikumalt kulgedes on ka võimalik aeg-ajalt midagi toredat silmata:
 
 
Ja sugulase kodumajal:
 
 
Koju tagasi jõudes oli aga auto nii soola-porine, et vajas hoolitsust.
Ei tahtnud ma seda sodikihti talle peale jätta.
Mustus ei ole hea autovärvile ega teistele osadele, mis nn maanteekeemiaga kokku puutuvad.
Pealegi lubati ilmamuutust, mis jälle talvisemat külma pidi tooma ja seda mustust ma meie neljarattalise sõbra külge külmutatuna küll kevadet või vähemasti sulailma ootama ei tahtnud jätta.
Läksingi siis pesulasse ja ….
 
 
No-nii, tundub, et ma siiski natuke ka käsitöötan …. või vähemalt püüan jätta muljet, et olen selle "soolikaotsakese" jälle üles leidnud.
 
 
Lillekesed aga elavad oma elu ja teevad, mis neile meelepärane:
 
 
*****************************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar