24.9.19

Sügisrõõmud.

Juba eile...
 
 
Aga enne eilset toimus ka midagi ….
 
no näiteks seda, et mängisin … jälle … köögis toiduga ..
 
 
.. ja siis ühel päeval näitas õetütar oma salatipilti ning mina muidugi ei saanud enam enda isudest võitu. Tulemus sai selline:
 

 
Aga siis …………..
 
 
 
Ega´s midagi - tuli oma vähene ajupotentsiaal tegutsema sundida ja õnneks oli abikaasa ka nõu ja jõuga abiks.
Käbedalt küpsesid mõned ideed ja püüdsin need oma oskustele vastavalt realiseerida.
Kutse väga lähedastele ja kallitele ühisele väikesele  kokkusaamisele:
 
 
Ja nii siis olimegi pühapäeva pärastlõunal väga hubases Villa Theresas.
 
 
Olin ja olen tänulik.
 
Kilkamata muidugi ka ei saa jätta. See poleks üldse minu moodi ju!
Küll seda kuldset notsut oli raske pildile saada … aga tema on nüüd minu tervisefondi valvur!
 
 
Ja triinusid ei ole kunagi liiga palju !
 
 
Rõõmu ja õnne jagati mulle veelgi nii küllatulekute, päriskaartide kui ka virtuaalsete tervitustega.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja mitte ainult ilu. Ka lõhn on võrratu!
 
 
Aitäh kõigile kallitele!
 
 
*****************************************

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar