20.7.20

Jalad seinal.

Ja SUUR LAISKUS langes tema peale ...

Nii võiks seda postitust alustada küll, sest see, millest veel aasta tagasi rõõmu tundsin, ei köida mu meeli ja kahjuks ei ole midagi uut ja huvipakkuvat ka asemele tulnud.
Nii ma siis tegelen vaid hädavajalikuga ja sedagi vaid siis, kui enam kuidagi teisiti ei saa.

Söömise ja joomisega tegelen ikka ning paraku tuleb selle jaoks end ikka natuke ka liigutada.








Kuna tervis on just niisugune nagu ta hetkel on, siis ... käisin usinasti taastusravis ja kõik tundus juba hästi edenevat ning füsioterapeut koostas mulle täiesti individuaalse harjutuste kava ja treeningute graafiku, kuni .....


Nii ma lootsin!


Nojah, ja kuna tegevusväli on niikuinii piiratud ning oma looderdamist on väga mõnus selle nn "sunnitud puhkuse" varju sokutada, siis ma lihtsalt vaatlen asju, mis toimuvad ümberringi. No näiteks banaani graatsiat, tilli ja herne kasvamist, öist taevast ja linna, vareste koosolekut ja Rootsi korpe.





Kuna ma nüüdseks olen aru saanud, et kadunud käsitöö- ning muid "soolikaid" pole mingit mõtet taga otsida, siis kulgengi rahulikult oma igapäevases olemises ja olen nö rõõsa ja rahulik ning...
... vahel õhetan ka rõõmsasti, sest...
"kui naine armastab meest ..." teate ju seda laulu, eks!
Aga kui mees armastab naist, siis ... 


*******************************************************

4 kommentaari:

  1. Oh neid kukkumisi! Hea tõesti, et hullemini ei läinud. Head paranemist - kahjuks tean omast käest (!), et see võtab aega, aga loodetavasti taastud korralikult. Suvetervitused kogu meie kambalt!

    VastaKustuta
  2. appi , issver sussver ,kuidas siis nõnda , kullakene , ma ei teadnudki et sul selline õnnetus juhtus. Oi ma tunnen südamest kaasa ja rõõmustan et hullemini ei läinud ... kas pood vabandas ka sinu ees ? Nüüd saad sealt poest kõik tasuta aasta aega ?

    VastaKustuta
  3. Aitäh, Siiri! Püüan jah olla ettevaatlikum, aga ... optimist kindlasti. Õnneks oli murd nö "puhas" ja seega kokkukasvamine jõudsam.

    Nataly ... ega ma ei ole oodanudki mingit vabandamist. See polegi poe vaid hoone valdaja-haldaja(omaniku) probleem, aga ... ehk oli ka minu teatest veidi kasu, sest täna taas seda keskust külastades nentisin rõõmuga, et too rest oli kenasti nurkadest kinni needitud ja ei ohusta enam minusuguseid koperdajaid.

    VastaKustuta
  4. no jah see on meie eestlase tagasihoidlikkus , igal pool mujal maailmas oleksid saanud "hirmsa" valuraha . ma lihtsalt kogemustest teises riigis elades .. ega muidu ei teaks kui poleks näinud kuidas korralikus riigis asi käib kui inimene on haiget saanud kellegi lohakusest . Aga noh hea seegi et nüüd on asi korras ... oled tubli , kas on juba parem ?

    VastaKustuta