31.8.24

Kodus ja kodu lähedal.

 Augusti teine pool ongi kulgenud just nii - kodus ja kodu lähedal.
Kodune põhitegevus ikka ja jälle toit ning kodust välja liikumised ka enamasti ikka toiduga seotud. 
Seega - olge hoiatatud:  see on tõeliselt igav ja toidune postitus.







Ühel kenal päeval sai ette võetud ka vajalik varude täiendamise rännak. Sihiks olid sibulad, aga ega ma kalast ka kuidagi kohe "külma kõhuga" mööda marssida ei suuda.





Ja siis jälle vanas rütmis....




Ja siis ühel teisel ilusal hommikul helistas sõbranna Evi ning kutsus ... õunu korjama. 
No ei saa nii head kutset küll mitte kasutamata jätta! Oh, küll see korilase geen on kangekaelne! 
Ma võin ju mõelda, et ei-ei-ei, sel aastal hoidiseid ei tee, aga tema, ise pisitilluke, itsitab pihku ja mina lähen aga jälle oma ahnust rahuldama...
Tulemused on siin.



No ja kui lihtsalt "aitäh"-eest pakutakse, ei suuda mina "ei" öelda.



Natuke olen ma küpsetanud ka ja kui miskit "üle on hakanud jääma", siis olen "sabast haaranud" ja need ulakad ka purki toppinud.











Jah!
Vahel juhtub, et tulevad isud ja ihaldamised peale...



Ja vahel toovad sõbrad-huvikaaslased oma reisilt meeneid ning panevad reisiiha seemne jällegi idanema...



Vahel aga juhtud, et mõni kena asi, objekt, lill või puu püüab pilgu kinni ning viipab "pildista mind!"...







************************






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar