4.11.13

Üle perenaise õla piiludes …

Täna oli mu abikaasal asjatoimetusi pealinnas ja sokutasin end sõidule kaasa, et rahuldada oma juba pikka aega meeles mõlkunud soovi kohtuda armsa hõimlase ja üksiti väga hea sõbratariga. (Tänapäeval on ju kõigil kiire ja minusugusel pensionäril veel eriti!)
Umbes poolteist tundi sõitu läbi vihmase hommiku ja siis, kõpsti, olingi lahke kodu värava taga kellanuppu vajutamas. Mõne hetke pärast tervitusembuses ja kutsultki tervitused vastu võetud, leidsin end juba maitsva kohvi seltsis perenaisega vestlemas ning … “üle tema õla piilumas”, kuidas valmib kiire ja väga maitsev salat. Ma ei ole varem olnud just eriline selleri austaja, ent kooslus  kana + seller + õun + ananass + salatikaste (1:1 kergelt vahustatud vahukoor + majonees), on tõeliselt kerge ja maitsev!
Pisut hiljem pakutud õunakook ( http://www.isetegija.net/phpBB2/viewtopic.php?p=360793#360793 ) oli … no ma ei tea õigeid iseloomustavaid sõnu ja kui ma ütlen, et see oli hõrk, õhuline, täiuslikku maitseelamust pakkuv, siis ma ei ole veel eriti midagi suutnud öelda! Vot selle küpsetamiseks peab minu arvates olema nii soov kui ka "see miski", mis suudab taigna ja sisu sedaviisi nõusse saada, et tulemuseks on tõepoolest imeline ja suussulav kook! Palun, kas ma võiksin näpata veel ühe ... või parem ikka kohe kaks koogitükikest?
No-nii, kui ma eelnevalt arvasin, et mulle eraldatud aeg on üsna pikk, siis … vist ikka ei olnud väga pikk. Maitsev kohv ja hea seltskond ja … juttu jätkub kauemaks … ! Igatahes on meeldiva ja targa inimese seltsis aeg kiire kuluma ning kui kohtumise aeg ümber hakkas saama, oleksin peaaegu tolle teise põhjuse, milleks esialgselt üldse kohtumine kokku sai lepitud, hoopiski unustanud. Siiski sai ka see asi korda aetud ja kokkuvõtvalt võin öeda, et minu jaoks oli tänane vihmane päev täis päikest, soojust ja sära!
Aitäh Sulle, armas Siiri lahke ja toreda ning mmmmm-kui maitsva vastuvõtu eest!
 
Nüüd on teie kord!
E & R
************************************
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar