11.9.14

Korilus.

Igal sügisel kuhjub hinge erutus ja imelik rahutus .. justkui peaks kuhugi minema ja midagi tegema.
Tean-tean, seenemetsa kutse!
Püüdsin küll olla kindlameelne ja selgitasin iseendale, et otsest vajadust mul metsa minna ei ole. Kui, siis ehk vaid tervisliku õhu hingamise mõttes võiks ju sellele mõelda. Aga kuna pelgasin ka seda asjaolu, et metsaalune ei ole mitte sile sillutis ja minul on füüsiline puue, mis raskendab nn konarlikul ja takistavate elementidega maastikul liikumist, leidsin muidugi oma laiskusele ka õigustuse ja otsustasin: sel aastal metsa ei lähe!. Pealegi on mul erilised sõbrad ja lisaks eelmise aasta hoidistepurkidele sain ju ka värskeid seeni maitsta!
Ja ikkagi, mu korilase-geenid said kindlameelsusest jagu. Nad tallasid mu meelekindlusel ja nii ma siis palusin neilsamadel sõpradel end metsa kaasa võtta. Ja nad võtsidki mind kaasa! Ja valisid sellised seenekohad, kus väga palju pingutama ei pidanudki. Tõsi, kahel korral takerdusin ja ühel korral libastusin oma kohmakuse tõttu, aga õnneks ei kukkunud ja kogu see metsaskäik oli suurepäraselt lõõgastav ning väga mõnus energia kogumise võimalus, kasulik kohe mitmel moel - tervislik, meeldiv aeg sõpradega, õnnestunud korilus! 
Mul on ikka tõesti imetoredad sõbrad!
Kaks tundi meeldivat ja kasulikku jalutuskäiku!
Ka ilmataat oli meie suhtes väga leplik, sest vaevalt olime metsast välja saanud ja autoga kodu poole sõitu alustanud, kui hakkas vihma tibama. Nii meie kui ka seened jäime kenasti kuivaks.
Nõnda nägid minu koju jõudnud puhastatud seened välja enne seda, kui nad "töötlemisele" läksid:
 
Kase- ja karvased riisikad, kuuseriisikad, männiseened, puravikud ja sõpradelt veel ka sirmikud.
Nüüd peaks korilase-geen olema maha rahustatud!
**
Aga ega siis ometi metsakaunitari saanud pildistamata jätta - pildikvaliteet on küll pisut veel kehvem, kui tavaliselt (pilt hämaras ja telefoniga), aga seeneke ise on ju tõesti ilus:

 
Ilusaid ja kasulikke jalutuskäike teilegi!
 
**************************

2 kommentaari:

  1. Mina ka olen aru saanud et palju seeni on see aasta, aga mind nad ei liiguta kohe üldse ja ma ei söö seeni õnneks, nii et ei tunne neist puudust , ühe purgi jõulude aeg teeks küll lahti, aga sellepärast ma metsa ei lähe metsas on aga niisama tore käia ja korjaksin sealt sammalt ja puuoksi , varsti lähebki sammalt vaja Elina , nüüd sammalt korjama jõulukaunistuste jaoks ... Seened tekitavad kanget kusihapet- mis ei ole liigestele hea muideks ... ♥♥♥ aga vanasti sai kuuseriisikaid söödud hästi hästi palju minu lemmikud olid ......

    VastaKustuta